Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door robbiekomvoor
#1969279
Ik twijfel of ik voor mijn honden wat lamsstaartjes zal bestellen.
Met welke botsoort is het te vergelijken en is het niet te hard?
Zo te zien zit er een dik stuk huid om de staartjes,is het beter om dat er af te halen,of kan dat ook gegeven worden :-\
Door Nadia
#1969282
Het is qua hardheid te vergelijken als een eendennek. Ietsjes harder denk ik. Ook qua grote is het daarmee te vergelijken.

Het is geen huid wat erom zit, maar een laagje vet. Dit is heel persoonlijk of je het wilt voeren ja of nee.
Door **Jolanda**
#1969284
[quote="Nadia"]
Het is qua hardheid te vergelijken als een eendennek. Ietsjes harder denk ik. Ook qua grote is het daarmee te vergelijken.

Het is geen huid wat erom zit, maar een laagje vet. Dit is heel persoonlijk of je het wilt voeren ja of nee.
[/quote]

Ik denk dat Jolanda het over de staarten van Ilona heeft ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1969293
Ik heb ze laatst eens gehad om te proberen, maar was een beetje huiverig omdat ze vrij klein waren. Ze waren wel boterzacht.
Ik heb ze gevoerd en zelfs Vienna die steeds slechter botten gaat eten (eendenekken krijgt ze niet meer weg) kreeg ze heel goed weg.
Daarom heb ik ze nu weer besteld, en het vet heb ik ze gewoon op laten eten.
Door robbiekomvoor
#1969303
[quote="Nadia"]
Ohh.. Ik had het over die van jou ;)
Ik weet niet hoe die van Ilona zijn ;)
[/quote]

Zou daar verschil in zitten,denk je?
Door Nadia
#1969307
Dat weet ik niet? Ik heb al eens andere lamsstaartjes gezien, deze waren vergelijkbaar. Ik denk dat het aan de manier van uitsnijden ligt?
Gebruikersavatar
Door nova
#1969670
Er zijn J. Russeltjes die het met gemak wegkrijgen.  :)
Hier hebben ze graag de staarten, ik snij wel veel vet weg
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door