Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nathascha
#1968575
Hoi hoi
Hier 2 kesrverse barfers.

mevrouw tandloos Alice die het altijd al goed doet en mevrouw Buffy die nog welleens haar neusje op wil halen voor de gemalen hap. buffy vangt zelf haar lievelingshapje af en toe. Maar als ik vlees voor ons zelf sta te bereiden dan geef ik haar ook lapjes vlees. Net nog, zit ze rundvlees/riblap weg te kangen. Best een taaie boel. Maar ze geniet ervan! Een kippenek moet je haar niet geven, dat is stom 8) Maar lapjes vlees gaat er goed in!

Ik ben naar een foto gaan zoeken waarin ze in haar winter vachtje zit. Ik vond haar 'swinters altijd net een ontplofte kat. ruig stug haar. En staat wijd uit, lijkt een beejte fluffy-achtig. Nu ze barft is dit dus een gladde glanzende vacht geworden. Daarnaast heb ik een recente foto van haar gezet. En dat na net 6 maanden versvoer! Echt goed!  :biggrin2:

Afbeelding
#1969481
[quote="Too"]
Wat een mooie cyp!!
Ze zit nu mooi glad in t glanzende pak...  :-*

Heb jij dat ook dat als je een 'gewone' kat aait dat je ze dan zo stroef vindt?

[/quote]

Heb ik nooit over nagedacht. Maar nu is Buffy's vacht in mooi glad en glanzend! Ik vind het echt een verschil. Heb hiervoor nog nooit stilgestaan dat het aan de voeding kon liggen. We noemde haar altijd 'ontplofte theemuts' ze was echt meer vacht dan kat. Maar ze is nu heel mooi!
Ja buffy is een mooie cyp. Meer appart eigelijk. Ze heeft op haar buik geen strepen maar stippen. Is op deze foto's niet te zien. Maar ze lijkt op het patroon van een Ocicat. Terweijl ze toch echt gewoon een HTK is!
Door mirdj
#1969676
Ze ziet er goed uit.

Snoepie had in de brokkentijd ook een hele stugge, doffe vacht. Na 2 maanden kvv was daar helemaal niets meer van over. Op z'n rug heeft hij nog wel een strook dik haar, maar het is niet stug meer en glanst van top tot teen.
Door Limpy
#1969687
[quote="Nathascha"]
Maar ze lijkt op het patroon van een Ocicat. Terwijl ze toch echt gewoon een HTK is![/quote]
HTK-cypersen zijn gewoon de mooiste die er zijn, vinden blixa en ik ook!  :smitten:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door