Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1964521
Om DJ's spieren te onderhouden/op te bouwen heb ik van Erwin van Gijtenbeek een tijdje geleden de tip gekregen om hem een boost aminozuren te geven, nu hadden ze bij de tuinen alleen van die pillen met smaakjes(voor body builders) en dat wil ik niet. Ze adviseerde mij Bot en Gewricht van Dr. Dog, hier zitten collagene aminozuren in, mineralen, spoorelementen en toch ook aroma. Ik heb de pot nog dicht zitten omdat ik toch begin te twijfelen of collagene aminozuren wel de juiste zijn voor spieropbouw. Ik had eigenlijk al een ander middel gevonden wat ik wilde bestellen, maar hier liep ik tegenaan en dacht in de winkel dat het wel goed was... :-\

Voorop de pot staat:

- Helpt gewrichtsklachten voorkomen en ondersteunt bij gewrichtsslijtage
- Bevat unieke bouwstoffen voor de gewrichten, botten, pezen en gewrichtsbanden
- Zeer geschikt voor opgroeiende pups, in het bijzonder grote hondenrassen.
#1966325
Dat lijkt goed. Maar ik ben vooral benieuwd naar het verschil tussen 'gewone' aminozuren en collagene aminozuren. Als ik het goed begrijp zorgen collagene aminozuren voor een goede huishouding rondom het gewricht. Bij DJ gaat het om zijn algehele bespiering. Zijn lichaam is energie gaan halen uit zijn eigen spieren waardoor deze (sterk) verminderd zijn (zo is het mij uitgelegd).
#1966698
Zou Erwin van Gijtenbeek geen goed merk aminozuren weten?
Hij noemde gewoon een naturel aminozuren poeder die bodybuilders ook gebruiken, bij de Tuinen verkrijgbaar of in de sportschool. Nou kan ik hier dus alleen maar spul met smaakjes vinden... :( En zoals ik al zei:
Ik had eigenlijk al een ander middel gevonden wat ik wilde bestellen, maar hier liep ik tegenaan en dacht in de winkel dat het wel goed was...
Ik ga dit weer terugbrengen en het andere middel bestellen. Bedankt voor het meedenken!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door