Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Biancatje88
#1966252
Hallo allemaal!

Mijn katertje is vanmorgen gecastreerd. Hij krijgt altijd kvv te eten, maar nu vroeg ik me af of ik hem vanavond ook gewoon kvv kan geven of dat ik hem beter iets anders geef wat makkelijk te vertreren is? Gekookte kip ofzo? Of nog iets anders?
Door Mevroi Kruim
#1966262
Niks zo makkelijk te verteren als kvv  :D
Van ballen trekken zijn de heertjes trouwens meestal nauwelijks onder de indruk, hooguit een beetje wiebelig van de narcose. Ik zou 'm gewoon z'n normale voer geven.
Door Biancatje88
#1966275
Oke, bedankt voor je antwoord!!

Was ook mijn eerste gedachte hoor, gewoon zijn normale voer geven. Want ik hou er zoiezo niet zo van om ze ineens iets anders te geven dan ze gewend zijn. Maar je hoort mensen zoveel zeggen.. Dus ik dacht: vraag het hier eventjes  ;)
Door Too
#1966546
Hoe is t met de man, nog wiebelig of is alles al vergeten?

Mijn dames vonden s middags dat ze wel zelf op schoot konden klimmen  ::)
dat ging bíjna goed.. bij hen heb ik ook niet heel veel gemerkt :
lekker uitslapen, eerst een klein hapje gewoon eten en later de rest van t maal.. dat was t wel zo'n beetje
Door Biancatje88
#1966583
Ik heb Joep om half 5 een heel klein beetje eten gegeven. Nou, dat was zo op ;D En nu net de rest van zijn maaltijd. Hij heeft heerlijk gegeten, hij had echt zo'n honger.
En verder is hij nog steeds wel een beetje wankel op zijn pootjes maar springt toch ook al vlot op de bank. Maar is daarna wel meteen moe.  :biggrin2:
Hij wilt ook constant bij me zijn, dan vind ik echt zoo lief! En de hond let ook heel erg goed op hem. Vanmiddag nog 2 mooie foto's gemaakt. Zeker als je weet dat onze hond echt een stuiterbal is ::)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door koekje
#1966600
Ach, hij heeft het nog wel erg zwaar. Dat is wel man-eigen; zodra ze een beetje uit hun hum zijn, denken ze gelijk dat ze doodziek zijn en dienen ze gepamperd te worden  :D
Door Biancatje88
#1966637
[quote="koekje"]
Ach, hij heeft het nog wel erg zwaar. Dat is wel man-eigen; zodra ze een beetje uit hun hum zijn, denken ze gelijk dat ze doodziek zijn en dienen ze gepamperd te worden  :D
[/quote]

En dan doen we dat ook maar he ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door