Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#1966417
Jeetje hebben jullie ook wel eens die periodes dat in ene de hond(en) in ene alles achter elkaar krijgen? Pfff nu heeft Rainbow weer wat. Had het eerder gezien maar was daarna weg, maar hij heeft het weer. Zijn opstart is met 3 poten en niet altijd. Na even loopt hij gewoon verder op 4. Ook als hij in een draf loopt lijkt het net alsof zijn ene poot langer is als de andere poot. Je moet goed kijken om het te zien maar is niet normaal. Verder speelt hij wel gewoon en ik mag alles doen met zijn poot. Of hij pijn heeft, dat denk ik niet. Althans weet niet of zo lopen pijn doet. Hij doet dat niet zo maar. Lijkt wel alsof er iets vast zit ofzo in zijn heup. ik mag alles doen met zijn poot. Rekken en strekken buigen alles zonder dat hij reageerd. Heb maar een chiropractor gemaild. Kijken wat die zegt. Zeker omdat hij wel gewoon wilt spelen. Maar ben bang als ik dit zo laat dat het ook niet goed is. Voetjes zijn geheel goed geen scheurtjes en dergelijke. Altijd wel wat. Ze krijgen geen zakgeld meer van mij ;D.
Door signmodel
#1966563
hihi ja job heeft zelfs zn spaarvarken moeten verkopen!
ik heb hem nu 1,5 jaar en ben bijna maandelijks bij een da.en nog wel eens vaker ook als hij weer eens een blessure heeft.
als ze nu nog eens konden vinden wat hij heeft.
Door lightning
#1968188
Zaterdag naar hollistsche DA. gaat ze kijken wat hij heeft. Moet hem rusitig houden. Nogal lastig met een border dat wilt werken :-\.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door