Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danou2004
#1964664
De hele week al is Danou wat stilletjes en speelt niet meer met Diesel terwijl dat toch echt dikke mik is samen.
Ze ligt alleen maar wat in haar mand of hangt bij mij op schoot.
Gister had ze behoorlijk moeite met haar ontlasting maar ik dacht dat het wel mee zou vallen dus zag het nog even aan.
Vanmorgen kom ik terug van de hondenschool met Diesel en ze begon heel zenuwachtig te dribbelen en te piepen en voordat ik het wist lag de diaree incl bloed overal.
Ze wist niet waar ze het zoeken moest dus is de de hele kamer,keuken en hal door gekomen en het zat dus werkelijk overal!!
Bloeddruppels vielen er gewoon uit dus meteen maar de da gebeld en kon ook meteen komen.
Voor zover nu te zien was is het een forse darmontsteking en had ze 39,4 koorts dus een zooi ab ingespoten en tabletten meegekregen voor de komende week.
Vertrouw ik het niet dan kan ik dag en nacht bellen..
Ze ligt nu in haar mandje te slapen.
Hoop dat ze er snel overheen is en dat er geen erge dingen uit zullen komen  :-\
Duimen jullie weer mee op beterschap??
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1964667
He jakker.
Ja als er bloed bij komt dan schrik je natuurlijk nog erger!
Ik zal duimen dat ze heel snel op knapt

( ik denk trouwens dat dit topic eerder bij gezondheid hoor  ;) )
Door danou2004
#1964677
**Marjolijn** schreef: He jakker.
Ja als er bloed bij komt dan schrik je natuurlijk nog erger!
Ik zal duimen dat ze heel snel op knapt

( ik denk trouwens dat dit topic eerder bij gezondheid hoor  ;) )
tis ook niet voor advies gepost,alleen ff om mn hart te luchten :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1964753
::>danou<:: schreef: tis ook niet voor advies gepost,alleen ff om mn hart te luchten :-*
Dat is fijn, maar ik zet 'm toch bij gezondheid neer.  :)  Sterkte met Danou.
Door danou2004
#1964872
Dat hoop ik ook,is niks aan hoor als ze zo ziek zijn.
Net even weer temp gemeten en die is nu 38,3 dus gelukkig weer gezakt.
Morgen mag ze weer rustig aan wat eten.
Ga straks even kijken of ze mee wileen klein blokje om en dan de rest van de avond samen op de bank onder een dekentje :)         
Door danou2004
#1965743
Vandaag gaat het al weer een stuk beter,ze is weer wat actiever en drinkt weer.
Haar temperatuur schommelt tussen de 38,3 en 38,6
Voor zover ik weet moet deze 38 zijn bij een hond?
Morgen weer langzaam beginnen met haar eigen eten,ze heeft vandaag wat licht verteerbaar gehad en gaat prima tot nu toe.
Geen ontlasting meer gehad maar nu is er gister ook niks meer ingekomen dus lijkt me vrij logisch.
Morgen alleen nog even da bellen hoe lang ik nog die stoptabletten moet gebruiken want dat is me niet verteld..
Hou haar goed in de gaten maar tot nu toe ben ik wel wat opgelucht!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door