Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1962597
Shit, net ging er een pup door het gaas de weg op, kan ik al stroom op het draad zetten? Draad ligt een halve meter voor het gaas. De puppen zijn nu ruim 8 weken en 2 dagen. Ze  bijten ook in het draad, wat moet ik nu, of niet meer in de voortuin dan maar. Ze kunnen nog achter in de tuin, alleen waait het daar nu als een gek. Gr. Ingrid
Door inni
#1962630
Kan je 't gaas niet vastmaken op de grond met tentharingen?
Of gaan ze door de gaten heen?? dan zou ik er een laag gaas tegenaan doen of een windscherm (zo'n stranddoek tegen plaatsen en hier en daar vastmaken met van die stripbandjes(snelhechters?? of hoe noem je zoiets).
Door nienk
#1962661
gaas tot aan de grond en een klein endje ingraven. je zou ook voor het gaas op de grond wat kippengaas rommelig neer kunnen leggen, werkt bij mijn ouders thuis prima om reus uit de borders te houden, hij vind dat heel naar om op te lopen.
Door Esther Q
#1962711
Ik zou ook het gaas dichter maken, of een windvrije plaats maken in de achtertuin, of beide :)
Door signmodel
#1963336
inni schreef: Kan je 't gaas niet vastmaken op de grond met tentharingen?
Of gaan ze door de gaten heen?? dan zou ik er een laag gaas tegenaan doen of een windscherm (zo'n stranddoek tegen plaatsen en hier en daar vastmaken met van die stripbandjes(snelhechters?? of hoe noem je zoiets).
tyrips!
Door pallas
#1963591
Stroom zou ik er niet op zetten, voor je weet gebeuren er drama's en als ze eens vast komen te zitten en is een pup verpest voor het leven :-X

Tierips, haringen, ingraven of kippegaas gebruiken, dan zit je veilig. :)
Door vagebond
#1964011
Een rol kippengaas gehaald, ervoor gespannen en met tyraps vastgezet. Stroom vind ik toch eng op deze leeftijd. Jeks, ze bijten gewoon in het draad, moet er echt niet aan denken....Gr. Ingrid
Door Lizzy
#1966135
Stroom IS ook eng op deze leeftijd. Je zou ze voor de rest van hun leven kniftig maken en verzieken!
Door lianneke
#1967395
Vraagje, wordt er wel vaker met stroomdraad gewerkt?  Kan dit geen kwaad, behalve dat het mij niet echt diervriendelijk lijkt?
Lianne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door