Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1961736
geven?
morgen ga ik weg en vince is dan helemaal in een dippie, eet niet en blijft maar voor de deur liggen, vorig jaar heeft ie het volgehouden tot ik terug kwam maar nu ga ik 5 dagen en vindt ik dat toch wel lang om te treuren..
dus hoevaak mag ie bach als ik weg ben, geef het hem nu 3x per dag...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1961739
Je bedoelt Rescue?  Ja mag dat zo vaak geven als je wilt, maar ik denk niet dat dit veel zoden aan de dijk gaat zetten in deze situatie.  :-\
Door nienk
#1961935
zou ook zeggen dat je meer hebt aan andere bloesem druppels, rescue is meer voor de snelle fix als ze ergens enorm van geschrokken zijn ofzo. wellicht idee voor de volgende keer!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1961980
Angelique schreef: Je bedoelt Rescue? Ja mag dat zo vaak geven als je wilt, maar ik denk niet dat dit veel zoden aan de dijk gaat zetten in deze situatie. :-\
ik heb nog andere bach flesjes staan, dus ik kan nog gaan mengen, wat raad je aan?
Door Ayni
#1980295
Laat een passende Bachbloesem 'maken'.  Het is heel erg belangrijk om het, bij jou hond passende, middel te nemen.
Niet zo maar gaan experimenteren, er moet echt iemand kijken wat er precies 'voor gedrag' is om een juist middel samen te stellen.
Dan helpt het echt en kun je jouw hond met een fijn gevoel alleen laten...  Zoek een Bachbloesemtherapeut op, het zal deze al snel duidelijk
zijn welk middel er past.

groet en succes  Cynthia (bachbloesemtherapeut)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1980373
dat zou ik zeker doen!
het is gelukkig goed gegaan, is blijven eten enkel na 3 dagen vondt ie wel dat ik weer terug moest komen ;D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door