Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door El budha
#1961311
aaaaaahhh, heb ik voor mijn poezenmonsters overheeeeerlijke ratjes gehaald. Denken ze er alle 4 anders over.
Onze kleinste kat dacht dat het ratje hem wilde opeten en wist niet hoe snel hij erbij weg moest komen ;D
De andere twee hebben er even aan gesnuffelt en de oudste heeft een pootje eraf geknaagd.
Terwijl de oudste toch regelmatig met muisjes (levend,dood en half opgegeten) thuis kwam, smaakt rat dan zoveel anders?
Hopelijk hebben ze er morgen meer zin in.
Door Limpy
#1961366
Smaakt idd anders zeggen de katsels, hier vinden ze beiden lekker.

Kijk eens onder de staart v/d ratten of he man of vrouw is (zie je héél duidelijk) mijn poezedame vond muis/rat-heren in ´t begin ook bah vanwege een blijkbaar sterke smaak, heeft ze echt moeten leren eten (soms liet ze de ballen wel liggen voor de rooie kliko die ze dan wel opat)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1961608
Ot vindt ratten heerlijk! Vooral van die grote dikke en dan bij voorkeur mannetjes. Ze smaken en ruiken echt anders; soort Franse kaas vs gewone kaas. Van de grootste weekendratten laat Otje wel de darmen, galblaas en de snuit liggen.
Door El budha
#1962151
Ik werd vanacht wakker van het overheerlijke gekraak van botjes ;D
Was mijn oude muizenvanger de rat aan het opeten. Toen ik beneden kwam had hij iets meer dan de helft van de rat opgegeten.
Als hij het nu ook even aan de andere 3 poezen verteld dat de ratten toch echt heerlijk zijn.

Super trots op mijn oude kat. Ben benieuwd wat hij nog meer aan lekkere dingen wilt eten....iemand nog suggesties?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door