Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Urs
#195845
Is het erg als een teckel een pakje venco mix drop voor 1/4 leeg eet? ???

We gingen vandaag de stand opbouwen in Utrecht. De honden zaten in de bus en ook mijn tas met drop. Cato vond het lekker. Zou ze nou morgen vies poepen? ze moeten namelijk morgen ook mee.

Ze heeft het ook weleens voor elkaar gekregen om mijn collegas brood op te eten uit de tas en het zakje, toen vond ze ook nog een blik koekjes wat ze ook open kreeg.
teckels ;D
Door Lizzy
#195862
Ik denk dat ze vooral veel dorst zal hebben en veel zal drinken. Tja, of ze ervan gaat flatsen....., geen idee!

Ohhhh, Teckels.... ;D
Door Truus
#195869
Als ze er straks misschien heel uitkomen, kun je ze voor de tweede keer gebruiken ;D ;D
Wat een teckel allemaal niet lust zeg!
Door 202spots
#195886
Ik denk niet dat ze er heel uit komen..maar Drop is wel lekker laxerend..... :-\
Door oebaya
#195908
Een hond van mij heeft ook eens een zakje drop gegeten. Nou volgende dag zwarte diarree, zag eruit als teer en de hond bleef teren zogezegd.
Maar verder geen problemen.
gr.
Nicolette
Door avalon
#195975
Hier ook zwarte poep niet superdun maar wel dun.en stinkscheten :-X
Door jeanne
#196010
202spots schreef: Ik denk niet dat ze er heel uit komen..maar Drop is wel lekker laxerend..... :-\
krijg je pekzwarte slingerschijt :-X
Door jeanne
#196012
trouwens, drop werkt wel bloedrukverhogend, tenminste bij mensen.
Door Ollie
#196038
jeanne schreef: trouwens, drop werkt wel bloedrukverhogend, tenminste bij mensen.
Ja dat klopt, want ik moest destijds drop eten om m'n bloeddruk wat omhoog te krijgen.
Door jeanne
#196242
Ollie schreef:

Ja dat klopt, want ik moest destijds drop eten om m'n bloeddruk wat omhoog te krijgen.
en ik mag er juist weer niet teveel van snoepen :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door