Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door RoLa
#1958076
Ben aan t rondkijken om te gaan bestellen bij Herby.
Heb net hun "nieuwe" site ontdekt met meerdere produkten en gebruiksvriendelijker dan die hiervoor!
Maar vroeg me af of iemand ervaring heeft met de complete mixen bv paard en wild ben ik erg benieuwd naar.
Neem aan dat t allemaal gemalen spul is.
Ben benieuwd! Weet niet of dit berichtje hier juist staat...zoniet dan swop je m maar daarheen waar die hoort.
#1958553
Op herbyvers.COM staat het wel, op herbyvers.NL niet.

ik ga altijd naar herbyvers.NL...vreselijke site, moet alles doorscrollen enzo.
Dus stuurde ik mail of dat niet anders kon, toen kreeg ik te horen dat er ook een .com site is daar staat het dus wel op.
Waarom ze de .nl ook nog gebruiken is mij een groot raadsel maar deze zou binnenkort ook gepimpt worden.
Wat heb je aan 2 sites? Geen idee.
Dacht dat ik de enige was die die site nog niet ontdekt had... :biggrin2:
Staan meer  produkten op en véél overzichtelijker!

Dan ga ik het wel eens proberen! Die mixen! :biggrin2:
#1959847
Ik heb net een bestelling gedaan bij herby (54 verschillende artikelen) omdat ik alles eens wilde bekijken. Ik weet werkelijk niet meer wat ik besteld heb ( wel diverse mixen voor zover ik weet). Als het goed is, wordt het van de week bezorgd. Zodra ik er over kan oordelen krijg je het te horen. Lida
#1959868
In het verleden heb ik, evenals vel BP-ers  geregeld bij Herby besteld.
Volgens mij waren er toen geen 'complete' mixen

Hij heeft doorgaans geen slechte producten, alleen de wijze van bestellingen afhandelen kan behoorlijk 'rommelig" gaan :-\.
Ik ben blij dat ik mezelf kan voorzien van voldoende barfingredienten, zodat ik niet meer bij Herby hoef te bestellen.
Voor iemand die in de gelegenheid is om bij hem af te halen, denk ik dat het  wat  gemakkelijker is.  :)
#1960478
Hoi,

Herby heeft botmixen, vleesmixen en alles-in-1mixen. Van diie laatsten zijn er een heleboel nieuwe smaken bij gekomen. Daarvan heb ik de wildmix geprobeerd en die vinden ze hier ontzettend lekker. Verder ken ik vleesmix 3, dat is van gevogelte (fazant en eend) en dat is hier ook goedgekeurd. De verhoudingen zijn 50-25-25.
Er staat weinig info op de site, dat is jammer, maar ik krijg wel altijd antwoord op m'n vragen. 
#1961826
hier heb ik de basis mix met rund geprobeert. Die hebben ze echt moeten 'leren' eten. Ook de Paardmix en de Eendmix ging er met lange tanden in. Omdat ze niet ander krijgen, aten ze na een paar dagen wel. Likozi moest er tot op de laatste kilo die ervan uitgedeeld vwerd niks van hebben. Echt met lange tanden. Dus ik bestel het niet meer. Leek me leuk voor de afwisseling, maar ja ze moeten het wel lusten!

Ik had een A4 gekregen via de show in Utrecht. Daar stond wel op wat er in zat. Weet het niet uit mijn hoofd en het velletje is met oud-papier mee. Zou gewoon ff mailen en hopen dat ze antwoord geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door