Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1958594
Hoi,
Bij mijn normale "leverancier" (supermarkt ter plaatse ;-)  is het niet leverbaar. De andere supermarkt had ook al problemen.
Goed, gaan ze voorlopig op Smuldier Pens-compleet maar eh.. de hoeveelheid ontlasting is 2 a 3 x zoveel. Geen heel goed plan dus.
Dus, ik ga maar even over op carnibest. Geen probleem mbt verkrijgbaarheid, maar ik vind het wel een behoorlijke bek duurder.

Heeft verder nog iemand problemen met verkrijgbaarheid van deze variant, dus de Vleescompleet (rode verpakking)?

Wat zou evt (tijdelijk?) een soort tussenweg in prijs kunnen zijn?

Oh, moet nog even kijken bij Tinlo (sorry Carine, kwartje valt laat)

*edit: ze krijgen carnibest vaker; ik wissel dat af met Smuldier, maar hun hoofdvoer is de Smuldier Vleescompleet

Suzanne
Laatst gewijzigd door Suzanne op zo 06 mar 2011, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
#1958624
Ik vind momenteel het aanbod smuldier sowieso wisselend. Het enige wat eigelijk altijd verkrijgbaar is pens, hart en pens compleet.

Kip heb ik hier al weken niet meer in de vriezer gezien (bij 2 supermarkten) de vleescompleet en vlees (blauwe verpakking) zijn hier meestal op. Als ik het geluk heb een paar verpakkingen te treffen dan neem ik ze gelijk allemaal mee.

Nu zit ik niet omhoog, genoeg vlees in de vriezer dus heb nog niet gevraagd of daar een reden voor is. Hetzij slecht verkrijgbaar, hetzij slecht besteld.
#1958696
[quote="Bolaj"]
Heb hier 3 supermarkten waar de vleescompleet verkrjigbaar is, 2 daarvan hebben de penscompleet en hart te koop en alleen de supercoop heeft dan nog enkelvoudig kip, rund en pens te koop.
[/quote]

Waar is 'hier' en ligt dat nu ook nog echt effectief in de winkel?
Want "normaal is het er" .. die ken ik al... maar waar is het NU verkrijgbaar? ;-)

Ik zal ook even nagaan of de supermarkten in de plaats waar ik werk het nog vooradig hebben; neem ik het daar wel mee ;-)

Suzanne
#1958703
[quote="Suzanne"]
Waar is 'hier' en ligt dat nu ook nog echt effectief in de winkel?
Want "normaal is het er" .. die ken ik al... maar waar is het NU verkrijgbaar? ;-)

Ik zal ook even nagaan of de supermarkten in de plaats waar ik werk het nog vooradig hebben; neem ik het daar wel mee ;-)

Suzanne
[/quote]

Hier is Appingedam.
En dan gaat het om de volgende winkels, c1000, ah en supercoop. Bij ah en supercoop kan ik ten allertijde bestellen per doos van 12 pakjes.
#1958764
[quote="marnou"]
Ik bestel smuldier vlees compleet glutenvrij altijd bij de supermarkt, in dit geval AH. Zij laten dan voor mij een aantal dozen extra komen zodat ik niet in het luchtledige grijp als ik ze nodig heb...gaat prima...vandaag voor 2 uur besteld, morgen in huis :)
[/quote]

ja, normaal wel, maar het lijkt NU dus niet bestelbaar ;-(

Suzanne
#1958794
Hier ligt het ook nog gewoon in de schappen. Alle varianten
Hier is Dronten en C1000.
Of er momenteel lever problemen zijn, durf ik niet te zeggen. Al staat dit product niet bij ons op de lijst met leveringsproblemen (ik werk bij C1000 en wij hebben altijd in kantoor een lijstje hangen met producten waarvan leveringsproblemen zijn)
#1960002
Gelukkig heeft mijn AH (waar ik dit normaal niet koop, waar ik zowiezo niet al te veel koop ;-)
het voor me besteld en binnen gekregen. Er is dus weer voer voor de komende week ;-) en ik ga het maar weer bestellen zodat ik volgende week ook wat voor die hondjes heb...
Een paar rollen extra carnibest inslaan voor het geval dat en dan komen we weer een eind.

De Jumbo, waar ik het normaal koop heeft het nog niet uitgeleverd kunnen krijgen.. gek he?

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door