Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1956893
heb ik vanmorgen gehaald, dacht heel wat te krijgen, kreeg ik vlees mee wat ik voorheen altijd als kopvlees heb gekocht.....nou ja maakt niet uit, foto's hier gezien van vers en gedroogt...
dus ik wil het op de drogers leggen, maar jeetje zeg wat een dikke lappen, kreeg de volgende rooster er bijna niet op!!
any way...hoelang gaat dat duren voordat die lappen droog zijn?
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 04 mar 2011, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door nova
#1956899
De lippen van SW zijn idd flinke dikke lappen, ik gooi ze daarom niet op de droger, want of dat goed gaat?
Ik betwijfel  :-\
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1957040
het is zo verrekte taaie lappen dat ik bang ben er een stukje meer vlees bij krijg 8)
ik laat ze nog effe liggen als ze wat droger zijn, dan kan ik ze misschien makkelijker halveren..
Gebruikersavatar
Door Freggel
#1957560
Ik heb ze van SW gewoon in de droger gedaan, kon net. Ik heb ze ong. 24 uur gedroogd. Niet helemaal droog, maar droog genoeg. Hier vinden ze het heerlijk. Inmiddels ligt het hier nu een week in een open bakje in de kast en ziet er nog prima uit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door