Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door fem fatale
#1957462
Nog maar eens een gekke vraag: ik slik biergist tegen eczeem, en de katten vinden het fantastisch lekker en jatten regelmatig tabletten.

Kan dat kwaad?
Door fem fatale
#1957503
Toch wel. Er waren mensen die zeiden dat het regen vlooien hielp, maar dat leek me onwaarschijnlijk, niet dat ik ooit vlooien heb, maar het is nogal goedkoper dan stronghold, dus als t zou werken had de DA vast wel iets gezegd.

En de fretten lusten het niet, vaak ook al wel een teken.
Door Too
#1957511
waarom zou je een afval-product aan je besten geven.....
vleesjes, bevleesde botjes en een dosis orgaan of een dagelijks prakje kvv..... meer heb je niet nodig!
Door fem fatale
#1957542
Het was niet geven en het was ook niet bedoeld als voer, ze hebben een keer of twee wat tabletjes gepikt terwijl ik een beker water aan het halen was. Sleep nu overal de pot mee naartoe en eet rechtstreeks uit de pot, dan kunnen de katten er niet bij.
Door Too
#1957546
;D ;D jij hebt monsters in huis als ik t zo lees.....
een enkel gestolen pilletje daar vallen ze niet van om maar t hoeft geen structureel onderdeel van t menu te worden
Door flin
#1957558
sjoh, katzels ...

gist kan een grote trigger zijn om allergeen op te reageren, (vroeg of later)

dus 'k zou ze iets anders laten stelen  :P
Door fem fatale
#1957561
Too schreef: ;D ;D jij hebt monsters in huis als ik t zo lees......
Paar gestolen pilletjes, valt wel mee toch? Was er alleen niet echt op bedacht omdat ze m'n b12-pillen nooit interessant vonden. (Nog steeds niet, als ik 1 b12, 1 multi, 1 C en 3 biergist op het aanrecht leg en water inschenk, plukken ze netjes de biergist ertussenuit :D. Ik eet trouwens niet superongezond, maar door allergien eet ik veel dingen niet en door rolstoel eet ik ook nog eens weinig calorien op een dag, vandaar dat er vitaminenpillen bij moeten.)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door