Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door flin
#1957370
jawel,

2 katzels gaan op reis, in 'n mandje in de auto
waarvan we van 1 al weten dattie niet (ècht niet!) van reizen houdt,

daarnaast heeft deze jongen een hartruisch,

en dus opzoek naar:

    een veilige reis-pil, die niet z'n hart beïnvloedt,
    ons allemaal een rustige reis 'geeft'

't middel kan eventueel een paar dagen van tevoren gegeven worden
Bach-rescue kwam al langs, maar lijkt me te weinig 'sedatie'

perzoonlijk ben 'k erg bang om 'n hyperventilerende kat in de auto te hebben, met ook 'n hartprobleem
Door Too
#1957396
Niet veel idee, bach helpt wel om de algehele paniek/stress te verlagen.
Ken je iemand die echt goed thuis is in Bach-jes, wellicht is er nog wel iets meer toegespitst te verstrekken

Moeten de jongens lang/ver reizen?
Door flin
#1957404
Too schreef: Niet veel idee, bach helpt wel om de algehele paniek/stress te verlagen.
Ken je iemand die echt goed thuis is in Bach-jes, wellicht is er nog wel iets meer toegespitst te verstrekken

Moeten de jongens lang/ver reizen?
ruim 'n uur
Door Krullebol
#1957451
Bach Rescue moet je minstens 3 dagen achter elkaar geven. Optimaal is 1 week voor de reis.
Druppels worden beter geaccepteerd dan spray. Paar keer geven [wel met tussenpozen].

Edit: bij mij vinden ze het fijn om met zijn 2en in 1 mandje te zitten. Geeft meer steun oid.
Door Too
#1957455
Krullebol schreef: Bach Rescue moet je minstens 3 dagen achter elkaar geven. Optimaal is 1 week voor de reis.
Druppels worden beter geaccepteerd dan spray. Paar keer geven [wel met tussenpozen].

Edit: bij mij vinden ze het fijn om met zijn 2en in 1 mandje te zitten. Geeft meer steun oid.
Geen idee hoe t voor je mannen is maar dit heb ik wel overwogen voor mijn 'kannietmetkannietzondermeiden'
Door fem fatale
#1957461
Ik doe mijn dames ook vaak in 1 mandje, als Jet naar de DA moet doe ik Plien er gewoon bij, want anders wordt Jet helemaal gek en met z'n tweeën liggen ze gewoon tegen elkaar.
Door flin
#1957468
jawel, ze gaan in 1 mandje,
dus wel steun aan elkaar,

ze mogen van mij al 'n week vantevoren beginnen met bach of iets anders,
'k vrees alleen dat 't te 'licht' is,

'k zit meer aan 'n vorm van sedatie te denken, maar dan mag 't niet slecht voor 't hart zijn, en niet geen andere bijwerkingen hebben,

bestaat dat??
Door Too
#1957476
Wat dacht je van een PB-tje aan Hitam of Dorothea?

Ik vind t na mijn ervaringen met t peerdje lastig om daar genuanceerd over te adviseren [die ging na een olifanten-dosis nog omhoog mét 200kg man aan t halster.. :-\]
l
Door Too
#1957480
Ennn daar waar ze heen reizen.. mogen ze daar een tijdje blijven om te settelen of is t erg tijdelijk en moetenze heel snel weer stressend terug naar huis=




rukkkk tekens zitten ineens ergens anders... helllllup
Door flin
#1957490
Too schreef: Ennn daar waar ze heen reizen.. mogen ze daar een tijdje blijven om te settelen of is t erg tijdelijk en moetenze heel snel weer stressend terug naar huis=




rukkkk tekens zitten ineens ergens anders... helllllup
control shift  :angel:
Door Too
#1957518
:o :o :o :o :o :o :o :o

T is geen retourtje??

Gewoon sederen......... dan stop je ze onder je trui! :-*
Er valt iets in... 2 jongens op t net.. moet ik gaan zoeken of vertel je t zelf?
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door