Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sinaxy
#1954608
Hoi,

Als ik het hier lees is iedereen matig met nier en lever, met welke reden is dat?
Wat zijn de mogelijke gevolgen als je meer van bovenstaande zou voeren?

groetjes Laura
Door **Jolanda**
#1954645
Omdat nier en lever in verhouding ook maar een klein percentage van een prooidier is.
Daarbij zit in lever de afvalstoffen van het lichaam, dus daar voer je liever niet te veel van ;)
Door Linda_Bonbon
#1954657
**Jolanda** schreef: Daarbij zit in lever de afvalstoffen van het lichaam, dus daar voer je liever niet te veel van ;)
In nieren zitten toch ook afvalstoffen? Dus dat lijkt me ook een reden om niet te veel nier te willen voeren?
Door Antonia
#1954732
Linda_Bonbon schreef: In nieren zitten toch ook afvalstoffen? Dus dat lijkt me ook een reden om niet te veel nier te willen voeren?
Dat klopt, om die reden voer ik enkel en alleen biologisch orgaan, zeker als het om lever gaat!
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1955678
sinaxy schreef: Hoi,

Als ik het hier lees is iedereen matig met nier en lever, met welke reden is dat?
Wat zijn de mogelijke gevolgen als je meer van bovenstaande zou voeren?

groetjes Laura
waarom zou je meer willen voeren?
Door sinaxy
#1956269
Het kwam in me op omdat ik bij m'n bestelling van de week toch een flinke hoeveelheid hiervan had. Ik was het toen aan het verdelen vandaar eigenlijk. Meer het idee van moet ik er specifiek op letten....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door