Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door delilah11
#1953548
hallo,
voor een opdracht op school wil ik graag de ingrediënten weten van een BARF merk.
liefst carnibest natuurvoeding.
maar weet nu nu de informatie die ik nodig heb van een ander merk vind ik dat ook prima.

wij moeten een voedermiddelenschema maken en hebben hier zo veel ogelijk ingrediënten nodig, maar ook met percentages.
dus bijv. in een glas water zit 100% water.
dit is erg lastig om te vinden  dus zo hopen wij dat jullie BARF kenners ons verder kunenn helpen.
en we moeten weten waarom een product in dat BARF merk zit.

alvast heel erg bedankt,
delilah en nathalie. lentiz dierverzorging en gek op honden  :)
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#1953579
Verkeerde categorie...

Kijk eens op de site van Darf, die geeft als enige (volgens mij) ingredienten met percentages. Carnibest noemt op hun site ingredienten, maar geen percentages.
Door Too
#1953592
Hallo dames

Waarom nemen jullie geen contact op met een fabrikant van een kvv merk [Barf is iets heel anders  ;)]
die weet precies wat hij in z'n verpakking stopt, voor ons als consument blijft t gissen!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1953622
[quote="delilah11"]
hallo,
voor een opdracht op school wil ik graag de ingrediënten weten van een BARF merk.
liefst carnibest natuurvoeding.
maar weet nu nu de informatie die ik nodig heb van een ander merk vind ik dat ook prima.

wij moeten een voedermiddelenschema maken en hebben hier zo veel ogelijk ingrediënten nodig, maar ook met percentages.
dus bijv. in een glas water zit 100% water.
dit is erg lastig om te vinden  dus zo hopen wij dat jullie BARF kenners ons verder kunenn helpen.
en we moeten weten waarom een product in dat BARF merk zit.

alvast heel erg bedankt,
delilah en nathalie. lentiz dierverzorging en gek op honden  :)
[/quote]

KVV merk.....BARF stel je zelf samen :) Het staat voor je onderzoek leuk als je deze 2 goed uit elkaar weet te houden.

Maar als je van een KVV  de ingrediënten wilt weten zul je toch bij de fabrikant moeten wezen.
Door delilah11
#1953825
@meike: ok ik wist niet dat ik in de verkeerde categorie zat. ik zal eens kijken op de site van darf.
@too: daar dachten wij ook aan, maar ik dacht misschien staat het wel op een site, verpakking of weten jullie het als mensen die zich er in verdiepen.
@angelique: ok bedankt voor de uitleg. en de tip.
Door Happy Tail
#1953930
de firma Haaks Barf en Shaweca Dogfood is ook heel open in wat ze precies in hun kvv doen. Dus als je hun vraagt krijg je daar ook precies te horen wat er inzit



succes met je onderzoek
Door Angela_Bodhi
#1953997
Een 'Barf KVV-merk' is gewoon KVV (gemalen rauw vlees) die de Barf-verhoudingen aanhoudt. Maar het is idd geen Barf.
Moet het compleet zijn? Want enkelvoudige KVV's zijn ook meestal duidelijk in wat er in zit; hart of pens bijvoorbeeld. In Kiezebrink-mixen geven ze ook duidelijk aan wat er precies in de mix zit. In sommige Richard/Herby-mixen ook.
Door delilah11
#1961493
allemaal heel erg bedankt voor uw reactie.

wat ik mij afvroeg is DARF ook een kvv-merk of is dat echt waar het voor staat?
of is dan bijvoorbeeld eko kip/lam het KVV-merk?

op deze site heb ik de percentages wel gevonden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door