Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
#1951888
Mag een hond testikels eten?

Ik had laatst goedkope lamsballen gekocht maar twijfel of hij het wel mag hebben?

Enne, hoeveel...
Tom weegt maar 6 kilo en die ballen zijn toch wel flink, kan hij gewoon een hele eten?
Door Too
#1951943
Als je een hele voert kom je wel een beetje knel te zitten met de rest van je orgaan
Qua gewicht zal een al bijna z'n weekportie orgaan zijn
Door Martine-Tom
#1951952
Ok dus ik voer het als orgaan (ik barf niet geheel, ik KVV en Barf er een beetje naast, ong 30% is barf denk ik).

Dan krijgt hij idd geen hele, ik heb ze niet gewogen maar een hele lijkt me idd nogal groot ;)
Door Irish
#1951966
In KVV zit al best een hoog percentage orgaan over het algemeen.
Dus wat je overige daarnaast als BARF aanbiedt, mag uit wat anders bestaan dan orgaan :)
Door Martine-Tom
#1951974
Wat ik meestal geef zijn kippenekken, kipvlees, rundersnippers, ik probeer er lam in te krijgen en geit maar dat lukt nog niet zo, vis gekookt rauw lukt nog niet, groentes, fruit, ei en onlangs voor het eerst een kwartel (hij vond het maar raar zo;n heel beest :biggrin2:).

KVV is puur gemak als ik eerlijk ben, ik ben te onzeker over of hij alles wel binnenkrijgt met alleen Barf.
hij wil nog wel eens kieskeurig zijn ::)

Ik denk dat ik het gewoon eens probeer, een klein stukje zien wat ie ermee doet  :)
Het was nogal goedkoop dus ik nam het eigenlijk mee zonder nadenken...
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1952098
Lijkt me geen probleem voor af en toe.
Een hele lijkt me ook wat veel voor zo'n klein hondje, maar soms een halve kan echt geen kwaad.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1953295
paar weken terug 2 kilo gedroogd, bleef overigens weinig van over.....
had laatst de honden mee naar mn ouders en had een zakje gedroogd meegenomen....
mn vader was fanatiek de doggies te voeren en vroeg af wat het was want ze vonden het zo lekker :biggrin2:
heb t ff voorzichtig uitgelegd :P :P
Door Martine-Tom
#1953363
Haha.

Drogen dat is ook wel een idee...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1953557
lauraV schreef: paar weken terug 2 kilo gedroogd, bleef overigens weinig van over.....
had laatst de honden mee naar mn ouders en had een zakje gedroogd meegenomen....
mn vader was fanatiek de doggies te voeren en vroeg af wat het was want ze vonden het zo lekker :biggrin2:
heb t ff voorzichtig uitgelegd :P :P
;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door