Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door danou2004
#1949710
wat is het beste om te geven?diesel weegt nu 2,5 kilo en wil hem toch echt op de kvv hebben.
Manlief heeft hier helemaal niks mee maar daar heb ik sch*t aan mijn honden verdienen goed voer.
Hij is natuurlijk maar heel klein dus wil ik graag weten welk merk het beste is voor zo,n pupje en ook qua samenstelling
Danou was al wat ouder toen ze over ging op kvv dus die echte puppytijd  had ze dat nog niet.
Hoe pak ik dit aan?
Door Angela_Bodhi
#1949796
Ik zou een KVV met goede verhoudingen kopen. Dus de barf- (of nrv-) verhoudingen in de KVV. Gemalen vleesbot, met extra spiervlees en orgaanvlees. Eventueel met groente. Denk aan All Animal, Haaksbarf, Tinlo, Bibi, Alaska, Bandit, Darf e.d. merken. Die zijn wel wat prijziger, maar dan krijgt je pup alle voedingsstoffen op een natuurlijke manier binnen. Zo groeit hij evenwichtig op.
Door danou2004
#1949823
[quote="Angela_Bodhi"]
Ik zou een KVV met goede verhoudingen kopen. Dus de barf- (of nrv-) verhoudingen in de KVV. Gemalen vleesbot, met extra spiervlees en orgaanvlees.
[/quote]Dit staat vanavond voor me klaar alles fijn gemalen voor de kleine man...ben helemaal blij en nu gaat het vast helemaal goedkomen.
Voor de evt kvv ga ik me ook nog eens verdiepen in wat er allemaal is en leg alles even op een rijtje..
Is het ook een probleem dat je voor op je vakantie even overstapt op een ander kvv wat er in de buurt te krijgen is mocht ik niet zoveel kwijt kunnen tijdens de reis?
Door Too
#1949836
Als je tijdens de vakantie wat anders dan anders voert is dat helemaal geen probleem,
kijk gewoon wat je kunt vinden -net als voor de 2 groten-
Na de vakantie ga je dan weer terug naar 'normaal', lekker een beetje variëren met smaken en soorten.
Door Angela_Bodhi
#1950337
Ik zou sowieso veel afwisselen in smaken en soorten KVV. Dan kan je hondje makkelijk op een ander merk als je dit op vakantie kunt krijgen. Of je geeft dan tijdelijk Renske of Nature Diet of zo, als je geen diepvriesje hebt of geen KVV op je vakantiebestemming kan kopen.
Ik heb ook gelezen over koelboxen die je in de auto kunt pluggen. Dan kun je sowieso al je KVV meenemen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door