Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ashley
#1947459
We hebben net Pluto bij de dierenarts gebracht voor de operatie aan zijn kruisband. Hij krijgt een kunststof teugeltje. Hij vond het helemaal niet leuk dat hij moest blijven en wij weggingen  :-\  Er wordt meteen bloed afgenomen om alles weer een keer na te kijken, hij is tenslotte senior  :D Onder andere zijn lever en nierfunctie worden bekeken en dat is toch wel fijn om dat te weten.

Ik ga vanmiddag weer voor het eerst werken, nou ja 2 uurtjes vrijwilligerswerk in de bieb, zodat de tijd wat sneller gaat en we ons ventje weer kunnen ophalen.....
Door Anne in Zweden
#1947505
Arme senior! Maar ja, de ouderdom komt soms met gebreken. Beterschap voor Pluutje!

Wat leuk trouwens dat je weer wat gaat ondernemen! Ben je dus al zodanig aangesterkt door die tpv dat we van een succes mogen spreken? Ik hoop het!
Door ashley
#1947523
Anne in Duitsland schreef: Arme senior! Maar ja, de ouderdom komt soms met gebreken. Beterschap voor Pluutje!

Wat leuk trouwens dat je weer wat gaat ondernemen! Ben je dus al zodanig aangesterkt door die tpv dat we van een succes mogen spreken? Ik hoop het!
Idd de tpv slaat gelukkig erg goed aan, ik heb nog wel goede en minder goede dagen maar echt heel slecht in de zin van alleen maar op bed kunnen liggen heb ik niet meer. Dus ik ben blij  :D
Door ashley
#1947951
Hij is weer thuis, lekker in zijn mandje met kruik en zijn onafscheidelijke knuffeltje  :D Alles is gelukkig goed gegaan met de narcose, dat is namelijk wel eens anders geweest, toen moesten ze hem flink reanimeren  :-X Hij heeft nu aan 2 kanten een kunststof knieband. De bloeduitslagen waren gelukkig ook allemaal goed dus onze "senior" is kerngezond en kan nog makkelijk een jaar of 10 mee  :P ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door