Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lolpugz
#1944937
hallo

nou na flink een uur bezig en erachterkomen dat ik het apparaat niet helemaal goed in elkaar had gezet (zucht blont)
een mooie kvv gemaakt voor mn bobbert. (hij is te lui om botjes te kouwen)
maar nu mijn vraag ik heb voor drie dagen. hoelang kan ik het in de koelkast bewaren? ik heb voor nu voor vandaag en morgen in de koelkast en dag 3 maar weer even in de vriezer gedaan.

het was vandaag ook gewoon even proberen. wil in het vervolg voor meer dagen tegelijk malen maar dit was even om te proberen.
dus stel dat ik dalijk voor 2 weken tegelijk doe. moet ik dan steeds elke avond voor de volgende dag eruit leggen of geldt dan hetzelfde als bijvoorbeeld carnibest dat je ook voor twee dagen eruit kan halen? dit in verband met verpakken.

hmz mn vraag staat btje rommelig maar weet even nie hoe anders te verwoorden

Groetjes
Gebruikersavatar
Door koekje
#1945043
Honden eten ook stront en pens. Ik zou een prakje voor honden best 3 dagen in de koelkast bewaren. Ik maal voor Ot (ik noem het gewoon zelfgemalen barf, ik heb t zelf samengesteld immers) voor 4-6 weken. Dan in porties in een muffinvorm en de volgende dag de muffins er uit en in een diepvrieszak. Als de zak leeg is, weer nieuwe batch malen.
#1946172
Als het bevroren is geweest, dan kun je het wel voor 2 dagen in de koelkast bewaren. Soms ook voor langer, maar soms krijg je ook rare geurtjes aan het vlees. Dus ik zou gewoon voor 2 dagen verpakken en dan elke keer een pakje uit de vriezer halen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door