Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MarcovA
#1919658
???  :o  Begrijp ik het nou goed dat Darf eigenlijk maar 1 smaak heeft? Worden ze daar niet heel snel flauw (op uit gekeken) van?

Verder lees ik op het forum dat het redelijk grof gemalen is, is het geschikt voor een pup van 7 weken die op brokken afgespeend is?

Groetjes,
Marco
Door Parelridder
#1919691
Darf heeft meerdere smaken. Je hebt de Aktief (5 diersoorten + groenten) en de Eko (4 diersoorten + groenten), maar ook de lam-kip en de wild variant (beiden eveneens met groenten)
Ik geef zelf Aktief en daar heb hier nooit lange gezichten gezien van "Huh, al weer Aktief?" De bodem gaat steeds weer uit de bak :biggrin2:
Ik hoop binnenkort de wild-variant te proberen (dan kan die mooi mee op vakantie, ter afwisseling :))
Het is overigens makkelijk te eten voor een pup van 7 weken die op brokken is afgespeend.
Door Wendi
#1919703
bij de actief zitten er ook eendkarkassen door vermalen.
de wildvariant is een tijdelijke, de lam/kip is nogal papperig en vochtig en wordt speciaal op aanvraag voor Lupa gemaakt.
darf wil namelijk geen rijst oid toevoegen en is dus zelf niet erg enthousiast over deze variant.
vers van de pers: er is nu ook geit/lam
Door vitess
#1920169
[quote="Wendi"]
de lam/kip is nogal papperig en vochtig en wordt speciaal op aanvraag voor Lupa gemaakt.
vers van de pers: er is nu ook geit/lam
[/quote]

Wat moet ik verstaan onder speciaal op aanvraag voor Lupa?
Laatst gewijzigd door vitess op ma 31 jan 2011, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Wendi
#1920176
Darf wordt gemaakt door de Groene Weg slager in Amersfoort.
Hij heeft de lam/kip niet in het assortiment, maar maakt ook op aanvraag en bij minimale afname anders-samengesteld voer.
En dat heeft Lupa dus gedaan, die aanvraag.

Hij heeft zelf dus gewoon, actief, lam/geit en wild (beperkt) in het assortiment en een kattenkvv.
Door ellyE
#1921453
vorige week een proefpakket Darf gekregen, de honden vinden het erg lekker. ik voer ze veel merken kvv en ook Barf, dus afwisseling genoeg
Door Staftime
#1945205
Alle versies van Darf zijn toch Eko? (biologisch dus)
Ik heb nml nu twee doosjes geit/kip, en op de doos staat Darf Eko kvv.
Door vitess
#1945366
[quote="Wendi"]
Darf wordt gemaakt door de Groene Weg slager in Amersfoort.
Hij heeft de lam/kip niet in het assortiment, maar maakt ook op aanvraag en bij minimale afname anders-samengesteld voer.
En dat heeft Lupa dus gedaan, die aanvraag.

Hij heeft zelf dus gewoon, actief, lam/geit en wild (beperkt) in het assortiment en een kattenkvv.
[/quote]

Denk dat je geit/kip bedoeld?
Door Angela_Bodhi
#1946167
1 Versie geven is bij Darf niet heel erg, omdat ze zoveel diersoorten verwerken.
De nieuwe versies met 2 diersoorten dan niet, maar de 'normale' versie en de actief.

Wild zal wel niet biologisch zijn, tenzij dat van tamme dieren gemaakt wordt. Als je op aanvraag iets maakt, lijkt me van wel dat het biologisch is...
Door Angela_Bodhi
#1948335
Wel in de zin van dat de dieren vrij kunnen rondlopen, maar het voldoet verder niet aan de eisen om een eko-keurmerk te krijgen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door