Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door signmodel
#1944014
vanmiddag ff geshopt bij van der pigge  :biggrin2: heb propolis tinctuur (natura sanat, 62 %)gekocht.
de winkeljuffrouw vertelde mij dat ik 10 dagen moest geven dan weer 10 dagen stoppen en dan weer 10 dagen.
maar als ik hier op bp lees hoe ik dit moet maken dan staat er 1 ml op 500 ml water, maar ben denk echt te dom om te weten hoeveel 1 ml is.
het zit in een druppeldop.
volgens de gebruiksaanwijzing (voor mensen) moet ik ongeveer 3x dgs 15 druppels of voor kinderen het aantal druppels x de leeftijd doen.
ben het spoor even kwijt, wie kan mij zeggen hoeveel ik nu moet aanmaken? of kan ik dit in de kwark/ yoghurt gooien?

verder heb ik probio forte meegenomen om daarna nog even te gebruiken, kan ik dit altijd blijven geven of is het verstandiger als ik dit ook maar even gebruik?

volgende maand ga ik weer even mijn apotheek via hun uitbreiden (dan ga ik voor pijn compositum en rust compositum, altijd handig om in huis te hebben)
Door Lizzy
#1945896
signmodel schreef: vanmiddag ff geshopt bij van der pigge :biggrin2: heb propolis tinctuur (natura sanat, 62 %)gekocht.
de winkeljuffrouw vertelde mij dat ik 10 dagen moest geven dan weer 10 dagen stoppen en dan weer 10 dagen.
maar als ik hier op bp lees hoe ik dit moet maken dan staat er 1 ml op 500 ml water, maar ben denk echt te dom om te weten hoeveel 1 ml is.
het zit in een druppeldop.
volgens de gebruiksaanwijzing (voor mensen) moet ik ongeveer 3x dgs 15 druppels of voor kinderen het aantal druppels x de leeftijd doen.
ben het spoor even kwijt, wie kan mij zeggen hoeveel ik nu moet aanmaken? of kan ik dit in de kwark/ yoghurt gooien?

verder heb ik probio forte meegenomen om daarna nog even te gebruiken, kan ik dit altijd blijven geven of is het verstandiger als ik dit ook maar even gebruik?

volgende maand ga ik weer even mijn apotheek via hun uitbreiden (dan ga ik voor pijn compositum en rust compositum, altijd handig om in huis te hebben)
Waar wil je het voor gaan gebruiken?
Door Lizzy
#1948626
signmodel schreef: voor van alles.
ten eerste om even de weerstand omhoog te halen, en als ontworming. (laatste onderzoek was wel goed)
Voor ontworming zou ik het recept van hier aan houden.
Door signmodel
#1948632
mmm wat bedoel je met hier?
die 1 op 500? bedoel je? en ik kan nergens vinden hoe lang/vaak ik dat kan en mag geven.
of lees ik weer eens met me neus?
Door Lizzy
#1948641
signmodel schreef: mmm wat bedoel je met hier?
die 1 op 500? bedoel je? en ik kan nergens vinden hoe lang/vaak ik dat kan en mag geven.
of lees ik weer eens met me neus?
:biggrin2:

Nou, misschien heb je het juiste topic niet gevonden!

Het recept: De moedertinctuur van Propolis wordt met water vermengd (1 ml op 500 ml water). Het mengsel koel en donker bewaren en dan zes dagen lang iedere dag ongeveer 2 theelepels door het voer mengen (1 x per dag).

En dit is een van de oudere topics: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 490.0.html
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door