Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kayboo
#1942704
Wie heeft ervaring met de lupa kvv en mixen?
Is dit helemaal compleet? En is het goede kwaliteit?
Mijn honden krijgen nu nog brokken maar ik wil graag overstappen. Waar kan ik dan het best mee beginnen?
Door hannabelgje
#1942714
Ik heb vaak de lupa compleet glutenvrij gehad en die vond ik erg goed. Ze eten het erg graag en het ziet er goed uit. Er zit geen bot in, maar een supplement. Voor puppies zou ik het daarom niet doen. De kip/rund lust Zoë niet. De zalm/pens vinden ze hier ook zeer smakelijk.
Door Angela_Bodhi
#1946197
De KVV is compleet, dat staat er bij. Wat er precies in zit, weet ik niet. Wellicht zitten er calcium- en vitaminepreparaten in. Maar je hond komt iig niets tekort. Eventueel kun je dit afwisselen met een KVV met een natuurlijke calciumbron, maar misschien zitten er in sommige mixen ook wel echt vleesbot in. Dit zou je even na kunnen vragen.
De mixen zijn niet compleet.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#1947364
Alleen in de versie met rund zit een calciumpreparaat, de andere versies becatten kippenbot. Ik heb het zelf nooit gekocht, maar volgens mij een prima kvv. Ik zou wel versies afwisselen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door