Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1941367
Boomer eet sinds een aantal weken alles  :biggrin2:
Ze komt ook vragen om dr eten wat ze nog nooooit gedaan heeft!
'S avonds krijgt ze nu elke keer nog wat lekkers: gedroogde luchtpijp, pensstaafje, bullenpees etc.
En soms wel 2 dingen.
Voorheen als ze zo'n snack kreeg liet ze het soms dagen liggen voor ze eraan begon :)
Zou ik dr menu omhoog moeten doen of is het normaal dat een hond elke dag een snack krijgt?!
Ze krijgt tussendoor ook nog kleine gedroogde vleesjes voor brave acties ;)
Ze voelt goed op dr ribben dus ze is niet te dik of dun.
Door TMG1961
#1941373
Pixie krijgt hier ook iedere avond een bullepees, laat haar daar dan een 15 minuten op kauwen en dan neem ik hem weg. Ook krijgt ze regelmatig een stukje gedroogd vlees of pens. Als ze goed op gewicht is zou ik niets veranderen aan haar menu
Door Nynke
#1941378
Hier krijgen de hondjes, naast hun voer, wat ze 's avonds krijgen, tussen 5 en 7 uur ongeveer, 's ochtends 1 eendenpootje en 's avonds laat 1 kipvleugeltipje.

Heb je het idee dat ze slanker wordt ??
Door TMG1961
#1941576
MarijeEnBoomer schreef: Nee dr gewicht veranderd niet maar ik ben gewoon niet gewend dat ze eet  ;D
Misschien heeft ze nu pas ontdekt dat het lekker is  ;D  :biggrin2:
Door smulpaap
#1941651
Ik had dat probleem ook met onze JRT toen ze nog br..k at . Het was vaker normaal dat ze of met lange tanden at of de bak liet staan . Maar dat is nu al heel lang niet meer gebeurt . En idd gewoon het gewicht in de gaten houden .
Door Borke
#1942352
Schrik niet maar... ik denk dat ze gelukkig is, maar het verder goed verborgen houdt  :biggrin2:

Serieus, ik denk dat ze gewoon goed in d'r vel zit, letterlijk  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door