Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marjan23
#1936805
Zondag kreeg ik twee konijnen voor de honden. Omdat we zo goed als over zijn op BARF was dat voor mij en de honden absoluut het proberen waard.

Om ze op weg te helpen heeft man lief de buik een stuk opengesneden, hij heeft vroeg gejaagd en weet wel wat je met zo'n konijn kan doen
Afbeelding

Woody en Nina proberen te ontdekken hoe ze dit nu gaan opeten
Afbeelding

Woody heeft er niet zoveel mee, en geeft het op en komt knuffelen met de baas
Afbeelding

Nina krijgt al snel door dat dit haar maaltijd is en als een bijna volleerde barfer begint ze enthousiast eraan
Afbeelding

Ze krijgt de smaak goed te pakken, heeft al aardig wat inhoud op en begint langzaam aan het kraken. Baasje staat achter de camera haar te belonen met de woorden "goed zo" om haar te blijven stimuleren
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels liggen de dame en heer in het zonnetje te genieten. Flappie één ligt nog achter in de tuin omdat de heer daar geen trek in heeft. Van Flappie twee is niet veel meer van over, een kop, huid en staart.....al geloof ik dat mijn dame daar nog niet klaar mee is.

Wat is BARF toch leuk en genieten, en wie had ooit gedacht dat ik een Flappie aan mijn honden zou geven, het enigste waar ik me druk om maak zijn mijn buren.....liefhebbers van Flappies.
Wat zal de buurt wel niet van ons denken  :-[
Door Kinnie
#1936811
Leuk dat de honden er van genieten!
Maar miss is het wel fijn om even te waarschuwen in de topictitel, ik had de foto's niet perse hoeven zien  :-[
Door **Jolanda**
#1936814
Jij en de honden hebben de smaak goed te pakken :D Oke op meneer na dan ::) Maar dat zijn volgens mij wel vaker van die mietjes :D ;D

Vind het wel erg mooie honden! Op de eerste kun je de bespiering op de kont van de rechter hond goed zien en op foto 4...geweldig dat rimpelvel :D :biggrin2: :-*
Door marjan23
#1936819
Kinnie schreef: Leuk dat de honden er van genieten!
Maar miss is het wel fijn om even te waarschuwen in de topictitel, ik had de foto's niet perse hoeven zien  :-[
Sorry :-[ maar daar denk ik niet bij na op een forum als barfplaats ;)
**Jolanda** schreef: Jij en de honden hebben de smaak goed te pakken :D Oke op meneer na dan ::) Maar dat zijn volgens mij wel vaker van die mietjes :D ;D

Vind het wel erg mooie honden! Op de eerste kun je de bespiering op de kont van de rechter hond goed zien en op foto 4...geweldig dat rimpelvel :D :biggrin2: :-*
Dank je :D
Door TMG1961
#1936821
Prachtige foto's Mooie hondjes. Hier nog geen hele nijntjes geprobeerd, komt nog wel een keer, als Pixie er al zelf geen vangt 's ochtends
Gebruikersavatar
Door koekje
#1936822
Leuke pics  :)
Kinnie schreef: Maar miss is het wel fijn om even te waarschuwen in de topictitel, ik had de foto's niet perse hoeven zien  :-[
Maar we zitten hier toch op een barf-forum? Ik vind het absoluut niet schokkend. Heb je dan ook moeite met iedere post die ik doe? In mijn OS zie je Sien in een halve kwartel happen en Ot een weekendrat verorberen.
Dit onderschrift gebruik ik niet op Vegatopia, maar voor hier vind ik het best passend.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1936830
koekje schreef: Leuke pics  :)

Maar we zitten hier toch op een barf-forum?
Ik vind het absoluut niet schokkend. Heb je dan ook moeite met iedere post die ik doe? In mijn OS zie je Sien in een halve kwartel happen en Ot een weekendrat verorberen.
Dit onderschrift gebruik ik niet op Vegatopia, maar voor hier vind ik het best passend.
Jep, maar wel in de bar :-\ Voor ht's ontwikkel je al snel blinde vlekken :biggrin2:

Dus omwille van het beperken van beschadigde zieltjes verplaats ik het topic naar de specifieke BARF-afdeling. :)
Gebruikersavatar
Door pike
#1936849
Leuke foto's!  :D Wat een muts is die Woody dat hij zo'n lekkere maaltijd laat liggen.
**Jolanda** schreef: Jij en de honden hebben de smaak goed te pakken :D Oke op meneer na dan ::) Maar dat zijn volgens mij wel vaker van die mietjes :D ;D
Nou, de Fauvenmeneertjes hier weten anders wel raad met een hele haas of heel konijn!
Door Lizzy
#1936856
Ik vermoed dat als je buren flappie liefhebbers zijn, ze deze aanblikken niet echt zullen waarderen :biggrin2:. Ik vind het anders een puike foto-reportage!!
Door marjan23
#1936864
pike schreef: Leuke foto's!  :D Wat een muts is die Woody dat hij zo'n lekkere maaltijd laat liggen.

Nou, de Fauvenmeneertjes hier weten anders wel raad met een hele haas of heel konijn!
Kost hem gewoon te veel moeite, want konijn vind ie lekker hoor :D
lolpugz schreef: kvind het echt prachtige honden!


leuk dat manlief er ook zo mee bezig is zie ik die van mij niet doen hihi
Ik wou barf-en en manlief vond het zoveel moeite. Dus ik zou alles op me nemen, maar hij helpt telkens weer heel hard mee en vind het zelf ook leuk.
Alleen zich er over inlezen, menu's maken en bestellen wilt hij niet doen, heeft hij het ook te druk voor ;)
Maar hij geniet er net zo veel van als ik :D
Lizzy schreef: Ik vermoed dat als je buren flappie liefhebbers zijn, ze deze aanblikken niet echt zullen waarderen :biggrin2:. Ik vind het anders een puike foto-reportage!!
Bedankt, ik maak graag foto's van ze....
En die buren, die vertellen we dat maar niet :2funny:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door