Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1935609
Ik zag vanmorgen een pup een minidrupje doen met een beetje bloed/bruinachtig drupje erin. De moederhond kan er 's-nachts niet meer bij omdat de pups echt uit de kennel klimmen. Of ik moet het zo hoog maken dat zelfs Mabiche er niet meer overheen kan. Het is niet anders.
Ze drinken allemaal verder goed en de kkv gaat ook goed. Kan het toch zijn dat ze te weinig vocht mss binnen krijgen? Zal ik anders joghurt met honing geven aan de pups? Hetzelfde dat de moeder krijgt? Die heeft gewoon de biogarde van de Aldi met honing. Groetjes Ingrid
#1936526
vagebond schreef: Ik zag vanmorgen een pup een minidrupje doen met een beetje bloed/bruinachtig drupje erin. De moederhond kan er 's-nachts niet meer bij omdat de pups echt uit de kennel klimmen. Of ik moet het zo hoog maken dat zelfs Mabiche er niet meer overheen kan. Het is niet anders.
Ze drinken allemaal verder goed en de kkv gaat ook goed. Kan het toch zijn dat ze te weinig vocht mss binnen krijgen? Zal ik anders joghurt met honing geven aan de pups? Hetzelfde dat de moeder krijgt? Die heeft gewoon de biogarde van de Aldi met honing. Groetjes Ingrid
Nee, ze krijgen niet te weinig vocht binnen, ze krijgen precies genoeg binnen. Maar, je mag ze best wat extra's geven hoor. Ik zou dan zelf voor rauwe geitenmelk kiezen. Verder zou ik even overleggen met de DA want dit kan heel goed op een blaasontsteking duiden.
#1937085
Vier jaar geleden bij een pupje van een week of 5 meegemaakt ook, dat was een teefje, maar die bleef plasjes doen achterelkaar, dus dat was simpel. Dat zie ik nu niet. Die moest trouwens aan de synulox, als ik het zo goed schrijf. Gr. Ingrid
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door