Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#191629
Sinds een week of 2 krijgt Tess elke dag extra anti oxidanten (NAF Cleartox van de paardendrogist) omdat d'r stofwisseling sinds ze vorig jaar kanker heeft gehad nooit meer optimaal is geworden, ondanks dat ze nu toch al weer een behoorlijke tijd op vers staat. Het is al wel een stuk verbeterd, maar ik vond dat het beter kon, vandaar die anti oxidanten. En het is ook goed voor haar arthrose / HD.
Maar nu lijkt het wel alsof ze weer helemaal opnieuw aan het ontgiften is: Er zit prut in haar ooghoeken, ze verhaart als een gek en ze stinkt (uit haar vacht / huid). Nu heb ik een donkerbruin vermoeden dat dit van de anti oxidanten komt, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Weet iemand of dat kan (voordat ik weer naar de DA ren om Tess binnenste buiten te laten keren)?
Verder maakt Tess overigens een kerngezonde indruk. ;)
#192265
Het heet wel Cleartox, maar ze prijzen het aan als anti oxidant.

Omschrijving:
Voedingssupplement met krachtige 100% natuurlijke anti-oxidanten voor de afvoer van afvalstoffen. Tijdens periodes van zware inspanning of bij een acute blessure maakt het lichaam extra afvalstoffen aan. Anti-oxidanten voeren deze af en beschermen gezonde lichaamscellen.

Bevat krachtige 100% natuurlijke anti-oxidanten uit fruit, kruiden en groenten, waaronder broccoli, cirtusvruchten, rozemarijn en druiven.
#192287
Het zou mij niet echt verbazen als ze daar van gaat ontgiften. Waarom niet? En bij het overschakelen van brokken naar vers gaat een hond ontgiften maar of je daar de diepere opgeslagen rommel ook echt mee los krijgt? En dat gebeurd misschien met dit spul wel! Chlorella is ook een voedingssupplement met zeer krachtige ontgiftende eigenschappen....
#193566
Het is wel grappig hoe ze antioxidanten en afvalafvoeren door elkaar halen. Maar kennelijk gebeurt dat ook. De stoffen die ze opnoemen zijn inderdaad meer antioxidant dan reinigers en zouden een heel ander effect moeten hebben. Maar het blijkt dus ook als reiniger te werken.
Is alleen maar gunstig, denk ik.
#193624
Audrina schreef: Tess doet het er heel goed op: Ze glimt nog harder dan ze al deed, haar achterpoten doen het ineens weer een heel stuk beter en het kleine herfst-dipje dat ze had is ook verdwenen. Dus voorlopig gaan we er nog even mee door. :)
Dat is een goed bericht :D, super zeg!
#193703
Audrina schreef: Tess doet het er heel goed op: Ze glimt nog harder dan ze al deed, haar achterpoten doen het ineens weer een heel stuk beter en het kleine herfst-dipje dat ze had is ook verdwenen. Dus voorlopig gaan we er nog even mee door. :)
Goed nieuws zeg! :D
#193962
Mijn zuster haar Rottweiler 9 jaar is zo pas geopereerd aan kanker. Haar mild is verwijderd met een tumor zo groot als een tennisbal erin. Zij had ook prutogen en ze stonk verschrikkelijk naar hond. Nu is dat alles over. Mijn zuster geeft haar hond Glucosamine voor de atrose aan haar voorpoot. Ze heeft aan 1 voorpoot nog maar twee tenen en een duim. Door de ontwetendheid van mensen die het nodig vinden om glas in het park neer te gooien. Het gaat nu hartstikke goet met haar.

Groetjes Anneke :)
#194691
Vanavond zijn we even met Tess bij de DA geweest voor controle. Doen we eens in de zoveel maanden altijd sinds ze kanker heeft gehad. Vandaag stond de DA er helemaal versteld van dat Tess er zo goed uit zag. Ik heb het "geheim" van de anti oxidanten verteld (dat van dat vlees wist ie al ;) ) en daar stond ie helemaal positief & goedkeurend tegenover, dus dat is mooi. En we kregen meteen bevestigd dat Tess er niet alleen van de buitenkant kerngezond uitziet, maar ook van binnen. :D
#194694
Audrina schreef: Vanavond zijn we even met Tess bij de DA geweest voor controle. Doen we eens in de zoveel maanden altijd sinds ze kanker heeft gehad. Vandaag stond de DA er helemaal versteld van dat Tess er zo goed uit zag. Ik heb het "geheim" van de anti oxidanten verteld (dat van dat vlees wist ie al ;) ) en daar stond ie helemaal positief & goedkeurend tegenover, dus dat is mooi. En we kregen meteen bevestigd dat Tess er niet alleen van de buitenkant kerngezond uitziet, maar ook van binnen. :D
Wat fijn! Dat is echt een goed bericht zeg, wat zullen jullie blij zijn :D.
#194800
Truus schreef:
Wat fijn! Dat is echt een goed bericht zeg, wat zullen jullie blij zijn :D.
Reken maar van YES. We hebben er zelf een lekker stuk appeltaart met slagroom op genomen en de honden hebben een forel gehad, om het te "vieren". ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door