Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#1933940
Tsja geen idee of het hier goed staat dus zo niet verplaatsen aub.
Wij gaan in okt. weer een week naar Zwitserland, geen vriesruimte. Dus de afgelopen jaren aangemodderd met Renske, Rodi en het magere aanbod in de bergen van de "supers". Dus dit lijkt mij een redelijk goede oplossing maar ehh heeft er al iemand ervaring mee??? Kortom ervaringen gezocht met dit product ;)
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1934393
Volgens mij heeft er in de bar een topic over gestaan, dacht met topic titel ´rare reclame´ of zoiets.

Ervaring heb ik er helaas niet mee!
Door Too
#1934400
Volgens mij heeft Edith [Fido] t getest en is er ook ergens een reactie van de leverancier
Door 202Spots
#1934433
Van Tannetje:
Het is zeker geen barf. Het is gevriesdroogd diepvriesvoer. En dus buiten de vriezer/koelkast te bewaren. Perfect spul voor een rugzakvakantie in de bergen. Voor gewoon thuis een beetje prijzig maar voor op vakantie
Van Fido:
Ik zie het net zo als Tannetje  en als mensen schrikken van de prijs heb ik gelijk een inkopper van " ziet u wel dat rauwvoeren niet zo duur is?" 
Maar ik heb al een aantal klanten die blij zijn met dit voer. Rauw mee op de boot schijnt toch wel wat problemen te geven. Gewoon incalculeren bij het vakantiebudget 
Door Truus
#1934437
Dit is de uitleg van het K9 team over deze voeding;

citaat,
Om de hoeveelheid dagelijkse voeding te bepalen gaan we uit van 1% tot 3% van het lichaamsgewicht van de hond. Wat het meest voor uw hond geschikt is hangt natuurlijk af van uw hond (leeftijd, activiteit, gezondheid etc.). Op de verpakking is men uitgegaan van 1% van het lichaamsgewicht. In de voorlichting op de website zijn we uitgegaan van 2% van het lichaamsgewicht. Beide is dus goed maar hangt af van uw hond. Wij adviseren dan ook de juiste hoeveelheid te bepalen in overleg met bijvoorbeeld uw dierenarts.

Ook zagen we hier en daar de opmerkingen betreft de prijs. om misverstanden te voorkomen zouden we graag willen melden dat de inhoud van de verpakking 25% is van de uiteindelijk hoeveelheid voer. Met andere woorden, uit een verpakking van 500gram, haalt u in totaal 2kg voer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door