Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Fido
#1933508
[quote="Dizzy"]
Dat dacht ik dus ook. Zat met mijn ogen te knipperen of ik de prijs wel goed zag. Wie zou dit nou gaan kopen?
[/quote]

Ik weet er al een paar  :biggrin2:
Door Antheman
#1933523
Voor de vakantie lijkt het me erg handig!
Ik heb een kleine hond van 9,5 kilo, dus de kleine verpakking zou volstaan, en dat valt wel mee qua prijs.
Door tieneke
#1933571
Ga eerst eens heel goed lezen waarom dit voer ''zo duur'' is en wat er anders aan is dan normaal kvv.

Loze kreten zoals: biefstuk is goedkoper
                            : alleen van de prijs krijg ik al een rolberoerte


krijk ik zelf al een rolberoerte van....  :-X
Door tieneke
#1933575
[quote="Antheman"]
Voor de vakantie lijkt het me erg handig!
Ik heb een kleine hond van 9,5 kilo, dus de kleine verpakking zou volstaan, en dat valt wel mee qua prijs.
[/quote]
Eindelijk iemand die het wel begrijpt  8)
Door Dizzy
#1933589
En ja, ik begrijp natuurlijk wel dat dit wel een uitkomst kan zijn in het geval er geen vriezer in de buurt is
Door tieneke
#1933597
[quote="Dizzy"]
Je hoeft niet zo laagdunkend te doen.
Ik heb het gelezen, maar 17,6 porties voor €159 is geen kattepies
[/quote]'
Ik doe niet laagdunkend hoor dizzy  ::) , maar zeker op de manier hoe er hier wederom weer een 2e topic over wordt geopend heb ik het al gehad....denk ook de adverteerder.
Ga je eerst eens goed verdiepen wat dit voer precies inhoudt etc en dan verder mekkeren.
Door Cindy de Wolf
#1934179
Voor op vakantie waar je niet de beschikking hebt over een vriezer en waar de supers of niet aan te rijden zijn (2dagelijks) of heel summier bevoorraad zijn of een hond hebt die Barf verafschuwd tenzij het vleesbot gemalen is, lijkt het mij wel een prima product. Ach het is gevriesdroogd en iedereen die hier zelf droogt weet dat dit relatief duur is en vriesdrogen is nog veeeeeeel duurder. De prijs is dan ook gezien dat proces reeel.

Ik heb gevriesdroogde snacks van Cosma voor mijn katten betaal ik ook € 13,00 voor 95g. Dus vriesdrogen is gewoon duur, voordeel is wel dat werkelijk waar alle voedingsstoffen behouden worden en dat is ook wat waard.
Op de dealer site zag ik toch namen staan van vooraanstaande bedrijven die het vers voeren hoog hebben zitten en als die het verkopen zegt dat voor mij toch wel iets ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1934671
[quote="Cindy de Wolf"]
Voor op vakantie waar je niet de beschikking hebt over een vriezer en waar de supers of niet aan te rijden zijn (2dagelijks) of heel summier bevoorraad zijn of een hond hebt die Barf verafschuwd tenzij het vleesbot gemalen is, lijkt het mij wel een prima product. Ach het is gevriesdroogd en iedereen die hier zelf droogt weet dat dit relatief duur is en vriesdrogen is nog veeeeeeel duurder. De prijs is dan ook gezien dat proces reeel.

Ik heb gevriesdroogde snacks van Cosma voor mijn katten betaal ik ook € 13,00 voor 95g. Dus vriesdrogen is gewoon duur, voordeel is wel dat werkelijk waar alle voedingsstoffen behouden worden en dat is ook wat waard.
Op de dealer site zag ik toch namen staan van vooraanstaande bedrijven die het vers voeren hoog hebben zitten en als die het verkopen zegt dat voor mij toch wel iets ;)
[/quote]

Een aantal van die bedrijven vind ik ook terug op de dealerlijst van b.v. DLG......dus laat dat aub geen criterium zijn voor de kwaliteit van het gebodene.
Door Cindy de Wolf
#1934745
[quote="Angelique"]
Een aantal van die bedrijven vind ik ook terug op de dealerlijst van b.v. DLG......dus laat dat aub geen criterium zijn voor de kwaliteit van het gebodene.
[/quote]

Klopt, vandaar ook dat het iets zegt en zeker niet alles ;)

Ik heb inmiddels zelf een zak gekocht en zo uit de zak vinden ze het lekker maar aangelengd met water moeten ze he niet. We gaan het eens uitproberen de komende vakantie.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door