Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Doeshka
#1929668
Na vele goede dingen over corta rx gelezen te hebben ga ik het nu ook proberen bij mijn border collie Doeshka en ik hoop natuurlijk op net zo'n goede resultaten :)

Maar ik vroeg me af hoe jullie dit geven,over het eten gegoten,op een lapje vlees en bied je het dan uit de hand aan,of geef je het direct in de bek,meng je het ergens door.
Wie kan mij een goede tip hierover geven?
Door hannabelgje
#1929676
Ik geef het Frank door zijn eten. Hij wil het niet zo in zijn bek hebben. Ik kreeg ook het advies om de corta te combineren met groenlipmossel. Die heb ik van de tuinen.
Door ulla
#1929700
hannabelgje schreef: Ik geef het Frank door zijn eten. Hij wil het niet zo in zijn bek hebben. Ik kreeg ook het advies om de corta te combineren met groenlipmossel. Die heb ik van de tuinen.
Ja, maar jij geeft ook gemalen eten, en Doeshka niet. ;)
Ik denk dat het door yogurt heen ook wel wordt gegeten, volgens mij zit er een lekker smaakje aan.
Door nienk
#1929853
en anders misschien met een heel klein beetje honing? Reus likt dan zelfs de vieste druppels zo op, en nu is hij zo blij als hij een lepel ziet, dat ik er steeds minder honing bij kan doen.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1931455
Ik doe het hier gewoon over het eten, beetje doorheen mengen en klaar.
Als het eten bestaat uit vleesbot (wat lastiger mengen is) gooi er wat vleesnat bij en roer het daardoor.
Door hannabelgje
#1931784
Op dagen dat Frank geen gemalen spiervlees krijgt dan doe ik het over zijn spiervlees/orgaan. Dat gaat ook goed, hij likt toch altijd zijn bak helemaal uit.
Zo in zijn bek heb ik geprobeert maar dat vond hij niet grappig ben hij liet alles er weer fijn uitlopen.  >:(
Werd een zooitje.
Als ik verder niks heb dan doe ik het op een stukje brood. Dat gaat ook, maar ik geef hem liever geen brood. In de yoghurt zou inderdaad ook kunnen.
Door Doeshka
#1931825
Bedankt allemaal voor de tips,nu heb ik het door de biogarde gegeven,dat ging goed.......maar jullie tips ga ik ook nog proberen zodat ik het wat af kan wisselen,moet niet hebben dat ze het beu word ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door