Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nathalie_Aegir
#1931075
Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, ik zal me toch even voorstellen, da's toch gezelliger.
Mijn naam is Nathalie, ik heb een Duitse Dog van 4 maanden nu, Aegir.
Ik heb al verschillende honden gehad, die allemaal brok aten. Heb lang getwijfeld, er veel over gelezen (waarvoor dank, barfplaatsers!  :)) en heb toen Aegir bij ons kwam wonen hem na 2 dagen op kvv gezet.
Op kvv, omdat barf vast heel goed is, maar ik zelf vegetarisch eet, en kvv, dat gaat dan nog net, maar zelf in de keuken aan de zwier met kippennekjes en eenden... hmm.. nee, doe maar niet  :-\
Aegir eet het met veel plezier, hij ziet er beter uit dan met de brokjes en hij groeit als kool.

Groetjes!
Door Dizzy
#1931126
Hoi Nathalie,

Welkom hier. Leuk dat jij duitse dog hebt. Hier ook een dog van 4 maand, een teefje genaamd Dizzy. Zij krijgt ook KVV en ik krijg steeds te horen dat ze er zo mooi uitziet.

Veel plezier hier op BP.

Groetjes,
Natascia
Door Nynke
#1931383
Welkom op Barfplaats Nathalie !! 

Er zitten hier een behoorlijk aantal vegetariërs  ;)
Door Nathalie_Aegir
#1933800
Dank je wel allemaal!  :)
Meerdere vegetariers ja, Nynke? Jij ook?
Natascia, wat een scheet, die Dizzy!  :D Waar komt ze vandaan?

Groetjes
Door Angela_Bodhi
#1934602
Hier ook een vega. Maar mijn hond duidelijk niet :biggrin2:. Hij krijgt soms KVV, maar meestal gewoon lappen pens, vlees en bot.
Door Nathalie_Aegir
#1934896
Ow, Angela, ik vind het echt héél knap dat jij dat 'durft', met die lappen vlees zwieren... :-S
Dat was voor mij trouwens ook heel duidelijk: de hond is niet gemaakt om vega te zijn, dus die komt het best tot zijn recht met vlees. En af en toe griezel ik al van al dat bloed, of stukjes herkenbaar beest in Aegirs eten, maarja, alles voor het beestje, hè!  :)

Dizzy, Aegir komt uit Zuid-Beijerland.

Groetjes!
Door siempie73
#1934965
Hoi welkom!!!

Hier ook een overtuigd vegatarier die voorzichtig begon met kvv.
Ondertussen heb ik een innige relatie met de islamslager iets verderop.
Mijn honden krijgen dus ook barf nu.
Ik merkte ook dat ik zelf steeds een stukje verder ga.

Al zou ik nooit hele prooidieren gaan geven.... :P

Groetjes Simone
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door