Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sphynxlover
#1930895
Weer een vraagje.
Ik was bij een slachterij en die heeft een machine die de vliesjes van vlees eraf haalt.
Dit schijnt ook veel verkocht te worden voor de huisdieren. Ik heb wat meegekregen.
het leek net op de schapenmix die ik gekocht had. Alleen kreeg ik schaap,geit en lam doorelkaar.
Het zag er goed uit  en de beesten vonden het heerlijk. De schapenmix vonden ze maar zozo.
Heeft iemand dit wel eens gekocht?
Door Nynke
#1931065
ik heb het nooit gekocht, maar ik denk dat je het op zich wel kunt geven, maar niet als zijnde echt spiervlees  :-\ :-\    meer als extraatje of zo  :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door nova
#1931283
hangt ervan af.
Ik heb al vliesvlees gehad waar ik heel blij mee was, maar ik heb er ook al gehad  dat regelrecht naar de kliko kon.
Uit een verhaaltje kan ik weinig opmaken
Gebruikersavatar
Door pike
#1931693
Vliezen vind ik geen eten. In elk geval kan je het niet als spiervlees zien. In het algemeen zit er zo goed als geen vlees meer aan. Ik heb ook de indruk dat ze slecht verteerbaar zijn. En als extraatje lijkt het me dan ook waardeloos. En dat is ook het nadeel van een mix, daar kunnen ze dat allemaal doorheen malen.
Door 202Spots
#1931763
Wanneer de vliezen op 't vlees vast zitten dan hoort het gewoon bij 't vlees..net alsdat  de kip met vel word gegeten.
Maar om alleen de vliezen te geven vind ik eigenlijk niks waard, ook niet als extraatje erbij..
ik vraag me ook af er wel iets van voedingswaarde in zit?  :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door