Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1930745
                                    Alleen nog maar een mededeling !!!!
                              Omdat de Bar het meeste wordt gelezen..

Ook dit jaar is Tannetje weer bereid gevonden om te komen titeren in R`dam....
Op zaterdag 28 mei op dezelfde locatie van de vorige jaren..
                                              Wendeldijk 25
                                        3079GX ROTTERDAM

Enkele weken voor deze datum plaatsen Nynke of ik een topic in de daarvoor bestemde rubriek.
Gebruikersavatar
Door essie74
#1930766
rare vraag misschien maar wat kost het titeren?  en weet iemand of het vergoed wordt door de verzekering ( misschien dan juist wel een aanleiding om het te doen voor sommige???)

Alvast bedankt,

Esther
Gebruikersavatar
Door essie74
#1932866
Nynke F schreef: Ik denk niet dat het vergoed wordt, entingen worden toch ook niet vergoed ?? :-\ :-\
entingen niet nee, maar bloedonderzoek weer wel.... tenminste bij ons dan ... ;)
Door Nynke
#1933390
Jantina schreef: Dan wil ik Bas ook laten doen. Hoe kan ik me op geven?
Er komt een nieuw topic of een wijziging in dit topic waarin een schema wordt opgesteld. Tannetje rekent ongeveer 10 minuutjes per hond, maar dat kan ook sneller of langzamer gaan. Neem contant geld mee ;)
Door Nynke
#1937310
essie74 schreef: hoeveel kost zo een onderzoek dames? ik ben totaal blank, heb geen idee namelijk....
Dit waren de prijzen vorig jaar:

"Titeren is 30 euro, lepto bij titeren 12 euro, cocktail (incl lepto) bij titeren 17 euro, rabies bij titeren 19 euro (liever niet met lepto samen), parvo bij titeren 17 euro."

Dit jaar zal het misschien wat duurder zijn en er kan niet gepind worden ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1937327
hoe laat zou tannetje eventueel komen?
als gentle er niks van bakt zijn we weer redelijk op tijd klaar, misschien dat ik dan nog effe met de enge herders langs kan komen...
Door Nynke
#1937512
vanaalst schreef: hoe laat zou tannetje eventueel komen?
als gentle er niks van bakt zijn we weer redelijk op tijd klaar, misschien dat ik dan nog effe met de enge herders langs kan komen...
Dat weet ik niet, misschien moet je Marjan even een pb-tje sturen?? Vorig jaar was het vanaf 10 uur :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1937751
Alleen de rabies is duurder geworden: 23 euro. Verder zijn de prijzen nog hetzelfde. Volgend jaar moeten ze maar eens omhoog. Dit rekent zo lekker.
We beginnen weer om 10.00.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door