Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Stephanie
#192536
Ik heb ff een vraagje: We zijn vanmorgen vergeten de kipkarkassen ui de vriezer te halen. Ik heb ze nu dus eruit en mijn vriend zegt dat hij ze in een bak warm water wil laten ontdooien...maar kan dat geen kwaad voor de bot struktuur ?
Laatst gewijzigd door Stephanie op za 23 okt 2004, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#192562
stefenjohn schreef: Ik heb ff een vraagje: We zijn vanmorgen vergeten de kipkarkassen ui de vriezer te halen. Ik heb ze nu dus eruit en mijn vriend zegt dat hij ze in een bak warm water wil laten ontdooien...maar kan dat geen kwaad voor de bot struktuur ?
Nee, zolang het geen echt heet (80/90 graden oid)water is. Ze ontdooien net zo snel in handwarm/lauw water.
Door oebaya
#192594
Wist je trouwens dat je in goed koud water sneller ontdooit? Kreeg de tipjaren geleden en het bleek al snel, dat het klopte.
gr.
Nicolette
Door bernerfan
#193045
oebaya schreef: Wist je trouwens dat je in goed koud water sneller ontdooit? Kreeg de tipjaren geleden en het bleek al snel, dat het klopte.
gr.
Nicolette
zo leer je hier nog es wat ;D ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door