Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lolpugz
#1928779
hallo heb net mn konijnenoren in de droger gedaan en er zit nog best een slier fluf aan soms zelfs nog een neusje. met daaronder wel een dun reepje huid/vlees wat doen jullie knuooen jullie het eraf dat je alleen het oor overhoud of drogen jullie het fluf gewoon mee. met fluf beedoel ik dan van die pluizige lange haartjes,

heb het er nu aan laten zitten maar ben benieuwd hoe jullie dit doen.

groetjes carola
Door signmodel
#1929652
ik heb ze gekocht!
gedroogde oortjes met bijna alle vacht er nog aan, voor mijn mannen de 1e x dat ze huid en haar aten!
en geen wolkjes ontlasting hoor.
Door JoNoMo
#1929663
Hier hebben ze 12 uur in de droger gezeten en kurkdroog
Het was de eerste keer dat ze het kregen maar ze hebben ze met vacht en al opgegeten.
Door cindy5409
#1929703
JoNoMo schreef: Hier hebben ze 12 uur in de droger gezeten en kurkdroog
Het was de eerste keer dat ze het kregen maar ze hebben ze met vacht en al opgegeten.
Wat een keurige kauwer  ;)
Door Staftime
#1929741
signmodel schreef: ik heb ze gekocht!
gedroogde oortjes met bijna alle vacht er nog aan, voor mijn mannen de 1e x dat ze huid en haar aten!
en geen wolkjes ontlasting hoor.
Huh, jij hebt ze al gedroogd gekocht?
Maar hoe weet ik nou of ik gedroogde of verse koop?
Ik wil ze nml graag zelf thuis drogen.
Door Paula1976
#1929807
JoNoMo schreef: Hier hebben ze 12 uur in de droger gezeten en kurkdroog
Het was de eerste keer dat ze het kregen maar ze hebben ze met vacht en al opgegeten.
Dat zijn nog flinke lellen, die konijnenoren!!!

Lijkt me wel wat voor Tico en Eddie! Ze hebben afgelopen weekend voor het eerst eendenvoetjes gehad rauw en gedroogd en dat ging er in als koek!

Ook maar eens bij Lupa kijken, heb er nog nooit wat besteld.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door