Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door barbarella
#1928535
Onze oude dame Pukkie is er niet meer. Zestien jaar is ze geworden. Afgelopen woensdagnacht en donderdagochtend ging het opeens heel hard achteruit met haar. Ze had al jaren last van kwaaltjes, maar dat waren allemaal 'ouderdomsdingetjes', waar ze altijd toch weer goed bovenop kwam. Nu niet meer. Bij de dierenarts foto's gemaakt, echo's gemaakt. Uiteindelijk bleek ze leverkanker te hebben. De DA wist ons te vertellen dat ze op dat moment nog geen pijn had, maar dat dit zeker snel zou volgen en dat behandeling, vooral gezien haar hoge leeftijd geen zin meer had. We wilden haar dat ook niet meer aandoen na alle ellende die ze al had meegemaakt voordat ze bij ons kwam al die jaren geleden. Met pijn in het hart hebben we haar laten inslapen. We hebben haar nog mee naar huis genomen, zodat de andere dieren afscheid konden nemen en zaterdag is ze gecremeerd. Ons hart huilt en ik merk aan mijn roedel dat ze haar missen. Ik weet dat dit forum niet bedoeld is voor dit soort berichten, maar omdat jullie me zo goed geholpen hebben met Pukkie in het verleden, wilde ik jullie toch graag even laten weten dat ze er niet meer is en bedanken voor jullie hulp...  :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door