Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sinaxy
#1925260
Ik merk de laatste tijd bij allebei m'n doggies op dat er op bepaalde plekken de huid onder de vacht
Zichtbaarder is geworden. Het zijn geen kale plekken en het jeukt ook niet o.i.d. Heeft er iemand een idee hoe het komt en heeft wellicht iemand tips om de vacht een boost te geven? Het gekke is de kleine z'n vacht glimt verder als een spiegeltje...Het is alleen niet zo dicht zeg maar.
Door sinaxy
#1925691
@ Monique sinbad sinds ik hem hen een week of 5 nu en galaxy at sinds een jaar om en om vlees en brokken en sinds sinbad er is doen we fulltime barf.

@ dizzy thnx ze is idd erg mooi kwijl kwijl hihihi ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1925700
sinaxy schreef: @ Monique sinbad sinds ik hem hen een week of 5 nu en galaxy at sinds een jaar om en om vlees en brokken en sinds sinbad er is doen we fulltime barf.

@ dizzy thnx ze is idd erg mooi kwijl kwijl hihihi ;)
als ik het goed begrijp, staan je honden dus beiden een week of 5 op volledig BARF?
Dan kan het wel met ontgiften te maken hebben, en kun je ze misschien een kuur groene leem (vertargil) doen
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1925728
sinaxy schreef: Oké dank je voor de tip, wat doet de ventagrill?
groene leem zuivert het lichaam (ook voor mensen)
Door Dizzy
#1926025
Dizzy is nu 15 weken. Hoe oud zijn die van jou? En ze zeggen, eens een dog, altijd een dog  ;)
Door sinaxy
#1926327
Galaxy is 2,5 jaar en Sinbad is morgen ook 15 weken.
En tja dit zijn dog nr 3 en 4 dus denk dat jouw theorie wel klopt bij mij  :biggrin2:
Door Dizzy
#1926336
Wat leuk dat jouw Sinbad ook 15 weken is. Zal ook wel lekker ondeugend zijn  ;)
Dizzy is ook mijn 3e dog. Hiervoor heb ik er 2 gehad en het zijn gewoon superhonden  :)
Door sinaxy
#1926340
Waar stond Dizzy z'n geboortemandje?
Die van Sinbad stond in het oosten van het land...... en nu lekker in Almere  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door