Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#189213
Dank zij Laura, die zo vriendelijk was een runderpens met mij te delen en óók nog in mooie stukken te snijden :-* :-* kon Gitte genieten van haar eerste lap pens, en het was een groot succes :D.
Eerst keek Gitte wel een beetje raar zo van: "wat heb ik daar nou in mijn bak liggen??" en wist ze niet zeker wat ze er mee moest doen, maar ze had al gauw in de smiezen dat het eetbaar was 8) en ze heeft er (in het begin in ieder geval) lekker op staan kauwen, ze had de hele lap in ongeveer 10 minuten op :o, ik heb alleen helaas niet gezien of ze 'm in stukken heeft gescheurd oid, want ik dacht die is nog wel even bezig, ik ga even mijn thee opdrinken binnen en ga straks wel kijken hoever ze is.
Ik had zelfs bedacht dat als ze het niet op kon ik haar 's avonds de rest zou laten opeten ;D, nou niet dus. Toen ik 5 minuutjes later kwam kijken was die hele lap (750 gr. terwijl ze normaal 550 gr.CB per dag krijgt) al helemaal verdwenen :o ;D. Voor herhaling vatbaar dus :D.
Afbeelding
Door gonny
#189217
ik wil binnenkort ook eens een lap pens halen!!! ff off topic waar haal je dat?? en hoe vraag je dat dan???
het moet toch vuile pens zijn of niet???
Gebruikersavatar
Door Nitus
#189294
[quote="gonny"]
ik wil binnenkort ook eens een lap pens halen!!! ff off topic waar haal je dat?? en hoe vraag je dat dan???
het moet toch vuile pens zijn of niet???
[/quote]

"Slager, verkoopt u ook vuile pens?" ;) ;D

Het moet het liefst vuile pens zijn, maar ik geloof dat het meestal wel afgespoeld wordt :-\. Volgens mij kun je het best naar een zelf-slachtende slager gaan.
Door java
#190944
Belle en Java hebben deze week ook voor de eerste keer een flinke lap pens gekregen. Nou het ging erin als koek. Belle was in 15 min. klaar maar Java heeft eerst wat liggen sleuren..zovan WAT IS DIT!! :-\ Maar naar 25 min was het op.

gr. will
Door Peet
#190947
Hahaha...Beau gaat heel professioneel staan kauwen...maar voor Tunja is het echt een gevecht!
Zij heeft dan ook een kleiner bekkie:

Afbeelding
Door Elvira
#190976
[quote="gonny"]
oke!! ff oefenen: goedemorgen, verkoopt u vuile pens??
;D ;D
komt helemaal goed!!!! ;)
[/quote]

Toen ik het vroeg keken ze me aan alsof ze nog nooit van pens gehoord hadden ???
Door yalla
#192354
[quote="JaDi74"]
Leuk, morgen krijgt Cujo voor het eerst pens ik ben benieuwd of hij het net zo lekker vindt.

Jacqueline
[/quote]

En ???
Door Jacqueline74
#192443
Tja het was niet een hele lap maar meer stukje en stinken dat het deed ik ging zelf bijna over mijn nek (veel erger dan fytomix). :P

Hij moest eerst even denken maar heeft het toen wel opgegeten. :) Maar volgens mij vindt hij de complete voeding van Bibi toch lekkerder. :D Maar ja dan weet hij tenminste wat voor lekkers hij normaal gesproken krijgt. ;D

Maar we hebben nog 3 kilo liggen ::) dus die moeten nog wel een keertje op maar ja voorlopig weer gewoon even de Bibi. ;D

Jacqueline
Door tessa
#193913
Mijn shih tzu s hebben vandaag ook voor het eerst een lap schapenpens gehad, wel lachen hoor, eerst een beetje onhandig ermee, proberen of ze het zo door konden slikken (gloep!!) nee dus, hmmm dan toch maar kauwen. De pup van vier maanden verdween ermee onder een struik en heeft er drie kwartier over gedaan om hem op te krijgen, het was wel een beetje veel ,ongeveer 2,5 ons maar ja, voor een keer mag dat wel, maar ze doet het keurig, veel sleuren en kauwen, leuk om te zien, Pippi, haar moeder vond het ook lekker maar had wel zo iets van wat is dit voor een raar stug ding, maar zij had hem in een half uurtje weg, goed voor de tandjes!!, ik vind het zo leuk om dit voor mijn hondjes te doen, de meeste kleine hondjes eten ceasar oid., maar hier eten ze lekker carnibest en daarbij allemaal stoere ekstraatjes (kippenekken, lamsrib en d us nu ook penslap) ;)
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door