Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#1922814
In mijn vorige topic schreef ik al dat Didge al geruime tijd aan de diaree was en ik kreeg het zelf niet onder controle met Darmclear, probiotica en groen leem. Omdat we ook wat kalveren aan de diaree hadden, heb ik het zekere voor het onzekere genomen en zijn ontlasting laten onderzoeken.
Mijn eigen DA heeft het onderzocht en het is ook voor de zekerheid naar Utrecht gestuurd.
Heel veel schokkends is er gelukkig niet uitgekomen. Hij had alleen een teveel aan gisten in zijn ontlasting zitten wat komt door het eten van paardenpoep, konijnenkeutels en kalverontlasting. Je kunt het ook niet altijd voor blijven.........
Een hond die goed in zijn vel zit, weet dit prima te compenseren en heeft er doorgaans geen last van. Maar Didge zit niet helemaal lekker in zijn vel, en zijn weerstand is op dit moment wat minder.
Gelukkig word hij er nu voor behandeld en het gaat sinds een week of 2 hartstikke goed!
Door nienk
#1922945
Fijn dat het weer beter gaat met Didge! Uit nieuwsgierigheid, wat krijgt hij als behandeling? is dat gericht op de diaree of op het niet lekker in zijn vel zitten?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1922961
nienk schreef: Fijn dat het weer beter gaat met Didge! Uit nieuwsgierigheid, wat krijgt hij als behandeling? is dat gericht op de diaree of op het niet lekker in zijn vel zitten?
homeopatisch, en dan gericht op zijn darmen, maar ook zijn hele toestand
Door Nynke
#1923233
Bernie schreef: Fijn dat de oorzaak gevonden is en het nu met de juiste behandeling beter gaat. :-*
dat wou ik ook zeggen !!!!  :) :)
Door sella
#1923864
Fijn Didge.
Enne vent laat het snoepen nu eventjes een week of wat.
Totdat je weer wat sterker in je velletje zit man.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1924064
Wat fijn dat het beter gaat met Didge.
Ik wilde schrijven Didgeredoo. Ben ik gek?? Ja hè?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1924093
Riek schreef: Wat fijn dat het beter gaat met Didge.
Ik wilde schrijven Didgeredoo. Ben ik gek?? Ja hè?
Nee want dat staat ook op zijn Belgische stamboom ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door