Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Joeki
#1922909
Tellen gedroogde zaken zoals gedroogde pens, long, ... mee in de voeding, of zijn dit gewoon snacks?
Door BubbaBling
#1922914
Ik geloof dat het wel meetelt maar dat je het moet wegen in ongedroogde toestand.
Dus is 1 hartje 100 gram en gedroogd 50 gram, moet je het als 100 gram meetellen.
Maar mss weten anderen meer  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1922927
ik denk dat het er aan ligt hoeveel je er van voert. Ik voer gedroogde long als beloning en heb het ook altijd bij me maar tel het niet mee in het menu. Maar nu voer ik het ook niet heel erg veel
Door Esther Q
#1922951
Als het om af en toe een beloning gaat zou ik de moeite niet nemen om het mee te tellen, maar is het meer dan wel, nog los van de verhoudingen die je voert kun je anders ook teveel gaan voeren.
Door Joeki
#1922978
Het is vooral omdat ik ze met een stuk gedroogde pens heel gemakkelijk in de fietskar krijg, en dan zwijgt ze ook, anders blaft ze. Als het mooi weer is gaan we toch elke dag met de kar naar het strand (op het hard zand lopen) of naar mijn moeder, dus dat zijn dan 1 of 2 stukken per dag. Ik weet niet of dit teveel is. Ik vreesde er een beetje voor dus ik probeer nu enkel op de heenweg een stuk te geven.
Door Esther Q
#1923069
Wat bedoel je met een stuk? Ik bedoel hoe groot of zwaar is het ongeveer? En hoeveel eet je hond normaal?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door