Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Flip*
#1922463
In Yerseke (zeeland) zit een dierenkliniek waar ik een titer vd kat kan laten maken. Nu dacht zij dat er per aangekochte test 15 katten getiterd konden worden. (ze gaat het na vragen bij de fabrikant, dat zal NML health zijn) Ik heb gezegd dan te proberen om met 12 katten op de proppen te komen, bij dezen: wie wilt?!

edit: per 12 katten kan de titer besteld worden.
Laatst gewijzigd door *Flip* op za 05 feb 2011, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door flin
#1922479
titeren op wat?

kattenziekte, nies?

m'n beide katzels zijn 3 x totaal geent, (2 keer als kitten en 1 keer met 1 jaar)

niesziekte-variant, zouden ze in principe zo moeten kunnen overwinnen, (katzels zijn nu 5 en 10 jaar)
  en kattenziekte enting zou voldoende moeten zijn?
Door *Flip*
#1922523
flin schreef: titeren op wat?

kattenziekte, nies?

m'n beide katzels zijn 3 x totaal geent, (2 keer als kitten en 1 keer met 1 jaar)

niesziekte-variant, zouden ze in principe zo moeten kunnen overwinnen, (katzels zijn nu 5 en 10 jaar)
  en kattenziekte enting zou voldoende moeten zijn?
de vaccicheck titerbepaling, voor mij gaat het om de kattenziekte. Enkel kittenentingen gehad op 9 en 12 weken, nu 1,5jr. Als het niet nodig is wil ik niet nog eens enten.

@koekie. Datum is nog niet bekend, weet ook niet of we perse met zn allen tegelijk moeten komen. Als je toch in BoZ bent dan wil ik wel taxien hoor :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1922567
Das heel aardig, maar Ot en Sien kunnen niet tegelijk met Flip in de auto. Ze zijn namelijk dan erg zenuwachtig en verder vooral niet sociaal en dat helemaal niet tegen katers. Sien gaat al een probleem vormen om wat bloed af te nemen, dus die hou ik het liefst zo rustig mogelijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door