Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1920470
Ik maak even een tijdschema.
Willen jullie zelf aan Tannetje doorgeven wat er ingeent moet worden en hoeveel titerbepalingen?

9.00 uur: Monique (ikke): 2 honden (Didge titer en Weil, Bantu titer?? weil enting) en beide honden neospora bloedonderzoek
9.15 uur: K&D: 2 honden (2 enting ?)
9.30 uur: Jannie Kluytmans: 1 hond (1 titer)
9.35: Wilma te Raa: 1 hond (1 titer)
9.40 uur: Karin Tombergen: 1 hond (1 titer)
9.45 uur: Monique Krabben: 1 hond (1 titer)
9.50 uur: Pauline en Anja: 3 honden (weil)
10.05 uur: Annemiekenbram: 1 hond (titer)
10.10 uur: Suzanne1: 1 hond (titer)?


Als het weer even mee zit wil ik hier buiten een tafel neerzetten. Zo niet dan gaan we naar binnen. Ik heb hier een kleine ruimte ingericht als trimsalon maar hier kunnen niet veel honden tegelijk in zitten. Dus honden graag zoveel mogelijk in de auto houden totdat ze aan de beurt zijn.
Mochten er honden zijn, die om een of andere reden paniekerig agressief o.i.d, graag even aangeven zodat we hier rekening mee kunnen houden.
Ongelukjes graag zelf even opruimen, en honden NIET los op ons erf.
Voor koffie en thee word gezorgd

ER BESTAAT OOK DE MOGELIJKHEID VLEES TE BESTELLEN OP DEZELFDE DAG. MISSCHIEN KAN E.E.A GECOMBINEERD WORDEN ;)
Topic: kippehartjes en hert: Beltrum levering 18 maart (gelezen 10 keer)
Laatst gewijzigd door *Monique op zo 20 feb 2011, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
#1924796
Ik heb een probleempje. Misschien heb je de topic over 'herplaatser Mika' gezien?
Die zit dus bij ons. Mocht ze er tegen die tijd nog zijn dan wil ik haar laten titeren, maar dat weet ik dus niet zeker. |Voor het zelfde geld zit ze volgende week ergens anders. Laat maar weten of ik als vraagteken geplaatst kan worden of dat je het zeker wilt weten, dan gaat het over voor ons.
#1925052
suzanne 1 schreef: Ik heb een probleempje. Misschien heb je de topic over 'herplaatser Mika' gezien?
Die zit dus bij ons. Mocht ze er tegen die tijd nog zijn dan wil ik haar laten titeren, maar dat weet ik dus niet zeker. |Voor het zelfde geld zit ze volgende week ergens anders. Laat maar weten of ik als vraagteken geplaatst kan worden of dat je het zeker wilt weten, dan gaat het over voor ons.
wil je dit even met Tannetje overleggen?
Stond je al op het lijstje?
#1925702
suzanne 1 schreef: Ik zal het even met Tannetje overleggen, stond nog niet op het lijstje. Of zit het al vol, en kunnen we er niet meer bij?
Jawel hoor, want er hebben 3 mensen afgezegd. Maar laat het even aan Tannetje weten want dan weet zij ook wat ze mee moeten nemen. Dat is wel net zo handig!
Ik zal je onderaan het lijstje zetten en mocht alles nou niet doorgaan dan is er ook geen man overboord
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door