Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jutta
#1920614
Nou, ik ben eruit. Chester krijgt dus diarree van de vis. Nadat hij voorheen altijd vis op een dag kreeg en dan behoorlijk aan de diarree zat heb ik
de vis verdeeld. Dit ook om zeker te weten dat het van de vis komt. Dus vandaag een visje erbij (sardien) en zijn ontlasting was weer dun.
Bij de zalmkop heeft hij dat echt niet dus........ moet ik de vis misschien over de hele week verdelen. Dit doe ik al met orgaan, behalve pens dan.
Misschien heeft een van jullie nog een mooie oplossing. Ik wil hem wel graag vis geven en na zijn nieuwe menu of hoeveelheid zou hij 490 g vis in de week krijgen. Alle tips zijn welkom !!!
Door pallas
#1920632
Hier reageren ze op teveel vis in één keer. Een sardientje of witvis snippers met vlees of bot erbij gaat wel goed.
Door Jutta
#1920721
Ik geef de vis een keer in de week s'ochtends en s'avonds krijgt hij vleesbot. Ik heb nu de portie die hij normaal op vrijdag zou krijgen verdeeld over een aantal dagen. VAndaag was het sardien en morgen is het haring dus ik kijk wel of het ook bij de haring niet goed gaat. Anders ga ik meer verdelen of inderdaad geen sardientjes meer.
Door TMG1961
#1921350
Ik geef 2 keer per week sardientjes en geef die samen met vleesbot. Pixie krijgt dan een 200-250 gram sardientjes en een 300 gram vleesbot. Gaat prima en ontlasting is super.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door