Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Micha7
#1919872
Ben nu juist overgestapt op kvv, en zal daar waarschijnlijk ook wel bij blijven (gemakshalve). Toch zou ik mijn honden ook af en toe wel eens kippennekken, ed zaken willen geven. Maar waar haal je zoiets? Het enige wat ik tot nu toe kan vinden zijn kalfsknoken. (en mergpijp af en toe???). Woon wel in België!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1919875
Micha7 schreef: kalfsknoken. (en mergpijp af en toe???
dit is juist iets wat je dus niet moet geven!
veels te hard!
kippenekken, karkas ed kan je bij de poelier op de markt wel krijgen. islam centrums hebben ze ook...
Door Micha7
#1919887
Dus, kan/mag ik mijn honden in de toekomst bv een deel van een konijn geven? Of een karkas van een kip? Of mag je dat niet combineren met kvv?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1919951
ja hoor dat kun je dan voeren , als het maar niet meer dan 3 dagen in de week is
je kunt dan vleesbotten en spiervlees geven ( orgaan zit er al genoeg in de kvv)
Door Veerle-scrappyToo
#1921703
Hoi,

ik woon ook in België...en vind makkelijk kippekarkassen, konijnekop-nek-rib, kippevleugels...voor een spotprijs op de markt bij de poelier.  Anders is het ook handig om even te kijken of er geen slachterij/poelier in de buurt is waar je even kan navragen?  Vind je die niet dan vraag je het even na bij de poelier op de markt waar zij hun materiaal halen.  Zo kwam ik ook bij een konijnenslachterij terecht waar ik vanavond rauwe konijnenoren mag halen om te gaan drogen  :D en voor een hele mooie prijs.

Van waar ben je ergens?  Misschien kan je meebestellen met ieamnd hier in België die een bestelling doet bij lupus,dogshape,herby,...  Hoef je ook niet meteen grote hoeveelheden zelf te bestellen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door