Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lolpugz
#1919297
Hallo

Ik had woensdag vlees in de koelkast gelegd om te ontdooien voor de droogmachine. Alleen ik ben het helemaal vergeten kom ik net achter. Kan ik het nu nog drogen? Of beter maar weggooien het gaat om kipfilet kiplever en rundernier

Groetjes
Door hannabelgje
#1919305
Ik zou uitgaan van hoe het ruikt. Als het de tent uit stinkt zoou ik het niet meer gebruiken, als hert niet echt stinkt dan zou ik het gewoon drogen.
Door Anne in Zweden
#1919375
Misschien een domme vraag, maar (mijn) honden zijn vaak niet zo kieskeurig als het om de houdbaarheid van vlees gaat. Zou TS het ook gewoon in de voerbak van haar hondje kunnen doen, en als ie het eet, dan is het nog eetbaar? Of zeggen jullie: o nee, in geen geval! Uiteindelijk heeft het wel al die tijd in de koelkast gelegen, niet in de brandende zon of op de verwarming of zo.
Door TMG1961
#1919386
Anne in Duitsland schreef: Misschien een domme vraag, maar (mijn) honden zijn vaak niet zo kieskeurig als het om de houdbaarheid van vlees gaat. Zou TS het ook gewoon in de voerbak van haar hondje kunnen doen, en als ie het eet, dan is het nog eetbaar? Of zeggen jullie: o nee, in geen geval! Uiteindelijk heeft het wel al die tijd in de koelkast gelegen, niet in de brandende zon of op de verwarming of zo.
Ik zou dat eerder proberen met m'n kat. Honden zijn niet zo kieskeurig die eten vaak alles wat er voor hun neus komt of dat nog goed is of niet.
Door Wendi
#1919455
ligt er ook wel aan waar het vandaan komt. heb je het zo direct uit het beest zeg maar zou ik me niet zo'n zorgen maken.
met allerlei tussenhandel wat voorzichtiger zijn
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door