Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1918347
Na heel veel zoeken en nog meer uitproberen, lijkt het er eindelijk op dat ik iets gevonden heb  om Noxy te helpen met haar atopie.
En daarbij ook nog een vriendelijk middelen :)
Om jullie mee te laten kijken:

Bruine verkleuring van het witte haar zijn een van de vele signalen passend bij atopie
Voetje vorig jaar zomer:
Afbeelding

Zelfde voetje nu: (voetje wordt omhoog gehouden)
Afbeelding

Voet vorig jaar zomer:
Afbeelding

zelfde voet  nu:
Afbeelding

Vorig jaar zomer:
Afbeelding

zelfde voet nu;
Afbeelding

En ook niet te vergeten:
haar oren zijn rustig   gebleven nadat ik half december de  atopica aan de wilgen heb gehangen .



En al ben ik er nog niet, dit is toch wel bemoedigend  :D
Door inni
#1918368
Dat ziet er idd heel anders en beter uit.
Toch fijn als je zo'n resultaten ziet, dan weet je tenminste waarvoor je 't allemaal doet. ;)
Door nienk
#1918612
jeetje, wat een verschil!  ik ken een atopie labradoodle (hypoallergene hond noemen ze dat, maar zelf wel allergisch..) die enorm baat heeft bij zwemmen in zee. en Reus zijn jeuk verbeterd daar ook van. wat doe jij met Noxy?
Gebruikersavatar
Door nova
#1918691
May Linn schreef: Zo wat een verschil!
Ziet er veel gezonder uit zo.

Wat heb je nu gebruikt? (kon het uit je bericht niet halen  :-[)
Noxy krijgt:
pro biotica
Micro compositum 
all septicum (druppels)
Omega 3 en een nog hogere dosis omega 6-olie
En ze heeft een poos puur pollen (druppels) gebruikt.
En ik l doe druppels  teatreeolie  op de punt van haar oorflap

Phytonics heeft momenteel een goede klant aan mij  :biggrin2:
Maar als ik de plaatjes bekijk, geeft het wel moed, De vooruitgang  gaat langzaam , maar wel de goede kant op .

Nienk,  de zee is te ver voor mij, en ik weet ook niet of i het goed is voor haar oren.
Die moeten droogblijven. 
Door nienk
#1919121
zo haha das inderdaad een heel lijstje, maar ja als het helpt dan helpt het!

De baas van die labradoodle zegt dat als hij altijd al om de week ofzo met de hond naar zee was gegaan, dat hij waarschijnlijk nooit had geweten dat hij atopisch is. hij doet ook wel eens de hond insprayen met de plantenspuit met daarin zout water oplossing(ik geloof van zeezout van de bodyshop ofzo), bijvoorbeeld voordat hij met hem gaat wandelen. dan na de wandeling afspoelen met de douche en dat verlicht dan de klachten ook voor een tijdje. goed opletten dat de hond er niet te veel van oplikt, maar het helpt dus echt heel goed. wellicht te proberen voor je? die oplossing zoutwater is vast wel op internet te vinden hoeveel dat dan moet zijn.
Door **Jolanda**
#1919240
Zo Miet, nu worden al je inspanningen eindelijk eens goed beloond!
Wat ben ik blij voor Nox en jou! Heerlijk!! Eindelijk eens goed nieuws, eindelijk niet eens alweer een verhaal over een bezoekje aan de DA, eindelijk weer wat hoop voor Nox :-* :-* :-*
Door Mariska en Ruby
#1919511
Wat super zeg!!! Maar hoe hoe je het bij met al die middeltjes  ;)

Het is echt zooo vervelend als je trouwe viervoeter de hele dag zit te bijten en te likken :'( ik word daar super verdrietig van! Maar gelukkig gaat het ook met mijn Ruby-tje beterder!
Door Veerle-scrappyToo
#1919870
Wat leuk om te lezen !!  Geeft moed om hier ook te geloven in een mogelijke verbetering ( hoewel die vandaag terug verder van huis lijkt  :'()

Ik duim heel hard voor je dat het zo goed blijft gaan en de zomer geen roet in het eten gooit van deze mooie vooruitgang.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door