Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door anne-rené
#1919171
Heeft iemand ervaring met de botmixen van Richard versvlees??

Omdat ik ontzettend veel moeite heb met het malen van 3 verschillende botsoorten zit ik er aan te denken om de botmixen te nemen en dan voor de rest zelf te malen.

Dus dan wordt de samenstelling botmix - orgaan - spiervlees - groente

Ik maak het nu 2 maanden zelf en ze vinden het heerlijk en het ziet er ook veel en veel beterder uit!! Haal mijn vlees bij West, Richard en heel soms Lupa.
Door tiny
#1919205
Hier krijgen ze botmix ter afwisseling. Soms als het weer echt te slecht is om buiten te eten bijvoorbeeld. Botmix kan ik binnen in hun voerbakken leggen, hap slik weg. :D
Door petra-amsterdam
#1919510
Voorheen was de inhoud van de mixen van Herby en Richard hetzelfde ,kwamen nl beide van Herby, maar ik begreep dat dit nu niet meer zo was?
Ik heb in elk geval de botmix van Herby en daar ben ik tevreden mee.
Door renate1985
#1919524
Klopt dat dat veranderd is. Richard heeft nu een andere leverancier.
De botmix heb ik nooit geprobeerd van Richard dus ik weet niet hoe die is helaas.
Door Lil
#1920266
Ik ben ook wel benieuwd hoe de nieuwe mixen van Richard zijn.
Klinkt mij als kiezenbrink in de oren de nieuwe mixen. De oude zien er nog steeds uit als die van Herby, maar aangezien hij een andere leverancier heeft vraag ik me af hoe die nu zijn.
Door Pedro98
#1921014
Vanwaar een botmix, zit er in de KVV niet genoeg bot en is het niet op te lossen door een karkas of iets anders te geven dat ze zelf aan het werk kunnen.
Door mirdj
#1921222
Richard is over gestapt naar Kiezenbrink. Hij is nu bezig om zijn laatste voorraad Herby op te maken dus misschien dat hij nog wat Herby heeft liggen als je er specifiek om vraagt.
Door Lil
#1921691
[quote="mirdj"]
Richard is over gestapt naar Kiezenbrink. Hij is nu bezig om zijn laatste voorraad Herby op te maken dus misschien dat hij nog wat Herby heeft liggen als je er specifiek om vraagt.
[/quote]

Dan had ik dat toch goed dat het nu kiezenbrink is  ;) :)

Hij heeft nog Herby liggen, want hij bied het nog aan op zijn site (staat niet bij dat het Herby is, maar die botmixen heeft hij altijd gehad en die verkopen ze bij kiezenbrink niet).
Door signmodel
#1928892
volgens mij is richards altijd al t zelfde geweest als kiezebrink maar ik kan het mis hebben hoor.
bestel zelf alleen de zalm mix en die is in ieder geval hetzelfde.
Door Lil
#1929000
[quote="signmodel"]
volgens mij is richards altijd al t zelfde geweest als kiezebrink maar ik kan het mis hebben hoor.
bestel zelf alleen de zalm mix en die is in ieder geval hetzelfde.
[/quote]

Dan heb je het zeker mis de mixen van Richard vroeger (waren van Herby) zagen er heel anders uit dan de kiezenbrink mixen en ik heb ze heel vaak naast elkaar gehad  ;)
Door Angela_Bodhi
#1931171
Ik heb alleen ervaring met de zalmbotmix. Beviel prima. Je zou dit idd kunnen aanvullen met spiervlees en orgaanvlees. Er zit ook al spiervlees in, dus is even rekenen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door