Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1918248
Ik heb hier een logeer hondje.
Ze is alleen de hele tijd aan haar achterpoot aan het bijten waardoor er nu een wondje zit.

Kan ik hier gewoon groene leem opsmeren?
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1918304
Esther Q schreef: Dat heeft denk ik niet veel zin als ze het er weer afsabbelt. Enig idee waarom ze op haar pootje bijt?
Durf het niet zo goed te zeggen, of het is jeuk of misschien is ze toch een beetje gestresst. Ze wilt ook niet eten namelijk maar dat kan ik me voorstellen want ze eet brok en ze ruikt Sammy´s eten wat natuurlijk veel lekkerder is. Geef haar dus vanavond lekker wat KVV  :biggrin2:
Door Esther Q
#1918309
Wat heerlijk voor haar :biggrin2:

Het is altijd lastig als ze zelf wondjes creeeren. Ik zou er denk ik nog even niets aan doen. Als het erger wordt dan wordt het toch een kwestie van onderzoeken waarom ze bijt. Hopelijk is het alleen wat stress omdat ze uit logeren is. Succes!
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1918320
Esther Q schreef: Wat heerlijk voor haar :biggrin2:

Het is altijd lastig als ze zelf wondjes creeeren. Ik zou er denk ik nog even niets aan doen. Als het erger wordt dan wordt het toch een kwestie van onderzoeken waarom ze bijt. Hopelijk is het alleen wat stress omdat ze uit logeren is. Succes!
Hoop inderdaad dat het gewoon wat stress is, ze eet ook gewoon de gedroogde snacks van Sammy dus ik denk dat ze gewoon dr brokjes niet wilt  :P
Ga het in de gaten houden iig.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door