Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door May Linn
#1917083
Ik riep gister al wat draagt I-My haar staart raar, maar meer van ach is ook een gek hondje.
Nu viel het me vanavond weer op en toch maar even gevoeld en het lijkt wel of hij gebroken is of een wervel uit de kom.
Ik mag eraan zitten en voelen, maar ze piepte wel even toen ik de staart wat boog.
Heel laag zit een verdikking en voel ik dat het niet goed zit  :-\
Morgen zijn we de 1e bij de dierenarts.
Laatst gewijzigd door May Linn op za 29 jan 2011, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1917133
**Jolanda** schreef: Och nee, lieve I-Me...Arm ding :(

Wanneer kan dit gebeurd zijn Peggy?
Ik heb geen idee, ze word weleens onder de voet gelopen door de herders maar ik kan me niets herinneringen waarin ze pijn had of een flinke klap gemaakt heeft.
Ws had ze het al tijdens de wandeling afgelopen dinsdag, want Bennie riep al dat het hem opviel dat ze haar staart toen niet hoog droeg toen hij haar de bal gaf  :-\
Ik zag hetzelf pas gister, maar maakte er meer grapje over omdat ze wel vaker jolig haar staart draagt.
Door **Jolanda**
#1917152
May Linn schreef: Ik heb geen idee, ze word weleens onder de voet gelopen door de herders maar ik kan me niets herinneringen waarin ze pijn had of een flinke klap gemaakt heeft.
Ws had ze het al tijdens de wandeling afgelopen dinsdag, want Bennie riep al dat het hem opviel dat ze haar staart toen niet hoog droeg toen hij haar de bal gaf  :-\
Ik zag hetzelf pas gister, maar maakte er meer grapje over omdat ze wel vaker jolig haar staart draagt.
Ach jee. Toen Bennie het mij wilde laten zien deed ze het wel even, toen ze de bal even had deed ze het indd niet.
Zou het in de auto onderweg gebeurd kunnen zijn?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1917288
**Jolanda** schreef: Ach jee. Toen Bennie het mij wilde laten zien deed ze het wel even, toen ze de bal even had deed ze het indd niet.
Zou het in de auto onderweg gebeurd kunnen zijn?
Niks gehoord op de heenweg. Ik kan me ook geen gil en klap herinneren.
Dit gebeurt toch niet zomaar  :-\
Zo naar dierenarts, ben benieuwd wat hij zegt en hopelijk valt het mee.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1917429
Ja hoor gebroken, zo'n 5cm vanaf het puntje.
De dierenarts voelde eerst niets en had ook zoiets van ze heeft er ook geen pijn aan dus het zal wel niet gebroken zijn.
Maar voor de zekerheid maar een foto gemaakt en toch gebroken.
Gelukkig geen rare breuk en het moet met een week of 2 wel over zijn.
Ze heeft een mooi rood verbandje nu :P :biggrin2:
Laatst gewijzigd door May Linn op za 29 jan 2011, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1917433
Ik help het je hopen! Wij hebben best lopen tobben met de gebroken staart van Brutus. Want omdat ze er mee kwispelen, geneest het vrij slecht weer aan elkaar, het bot. Brutus z'n topic staat hier vast nog wel ergens op Barfplaats.

Succes in ieder geval met I-My!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door